We have just reached the halfway point of the year and now is a good time to look back on these first 6 months of 2020 and assess your brand performance in the media.
The first semester has been complicated for many brands that have faced several challenges in these past few months:
For brands to have a clearer view of their performances in the first 6 months of the year, Auxipress has developed a range of Solutions in order to:
To sum up, with our solutions, you will have a clear assessment of where you stand in the media compared to your competitors. You will have all the necessary information to prepare the second semester and reach your communication goals in 2020. And you will further be able to show just how valuable public relations are in these difficult times.
Balayées par une crise sans précédent et dans un contexte imprévisible, les marques ont plus que jamais besoin de (re)prendre en main leur médiatisation et leur réputation. Cette crise pose de nombreuses questions en termes de visibilité médiatique.
Depuis quelques mois, Auxipress vous propose un nouveau format, un nouveau service pour maîtriser votre médiatisation au jour le jour. Il s’agit de la synthèse rédigée intitulée "Daily news".
Inutile d’encore décrire la situation compliquée que les sociétés traversent en ces temps de (dé)confinement et Covid-19. Cette crise, que certains qualifient de pire crise depuis la seconde guerre mondiale, touche sans conteste la société à tous niveaux