Auxipress had het voorrecht om de zeer geslaagde BtoB Awards mee te sponsoren! De vierde editie vond plaats in Docks Bruxsel. In de loop van een prachtige avond, gepresenteerd door Serge De Schryver (CEO van Media Marketing) en Alex Thoré (CRM, Branding & Communication Director, Proximus), werden vier prijzen uitgereikt in de categorie "Press" en tien prijzen in de categorie "Communication".

In de eerste categorie worden redacties uit de Belgische en Luxemburgse vakpers gelauwerd voor de beste BtoB persondersteuning. In de categorie “Communication”, worden de adverteerders, reclamebureaus en –regies met de beste BtoB communicatiecampagnes in de bloemetjes gezet
De ceremonie werd opgevrolijkt door Vicky Geunes (sterrenchef van ‘t Zilte in Antwerpen) en Hannah Van Ongevalle (verkozen tot beste bartender van België in 2014 en zaakvoerster van cocktailbar The Pharmacy), die de genodigden kennis lieten maken met de geheimen van foodpairing.

In de loop van de avond werden verschillende prijzen overhandigd. Hieronder een overzicht van de laureaten:
Press
Best Diversification: Roularta Healthcare – De Artsenkrant
Best Content: Roularta Healthcare – De Apotheker
Best Launch: Publicarto – MT.be
Best Launch: Media Marketing – MM Brunch
Communication
Favoriet van de Jury + Best Use of PR: ‘Head of Godverdomme Alles’ (De Vloer)
Best Use of Integrated: ‘Dare to Play’ (LDV United/Special Olympics)
Best Use of Integrated: ‘De Helden van ’t Kleingeld’ (Kunstmaan/Bancontact)
Best Use of Promo/Activation: ‘De Digitale Versnelling’ (TBWA/Telenet for Business)
Best Use of Direct: ‘Shrink for Safety’ (LDV United/Kind en Gezin)
Best Use of PR: ‘Surprise Selection’ (LDV United/Special Olympics)
Best Use of Publishing/Content: ‘Networking Works’ (Silver & Copper/ING)
Best Use of Publishing/Content: ‘Overlevingsgids’ (The Fat Lady/Kluwer)
Best Use of Data/CRM: ‘Agency MManager’ (Happiness/Media Marketing)
