Van best practice tot revolutionaire aha-erlebnis: je vindt 't hier, op de Auxipress-blog!

Het beschermen van perscontent en het gebruik van media monitoring
Inside News News and trends

Het beschermen van perscontent en het gebruik van media monitoring

By Joris De Brucker

Lees meer
Success story : Jaguar – Land Rover
All Articles Media intelligence Sucess Story

Success story : Jaguar – Land Rover

Jaguar en Land Rover zijn twee van de grootste en bekendste autofabrikanten gespecialiseerd in de productie van luxe- en sportwagens. Annick Van Cauwenberge werkt er als PR Manager voor België en Luxemburg. Binnenkort zal zij ook de rol van Communications Manager op zich nemen.
Success story : HEC Liège
All Articles Media intelligence Sucess Story

Success story : HEC Liège

Interview met Nathalie Hosay, Verantwoordelijke Externe Relaties & Communicatie van de HEC Liège, de managementschool van de ULiège.
Success story : G4S
All Articles Media intelligence Sucess Story

Success story : G4S

G4S is de wereldleider in geïntegreerde beveiliging en levert gespecialiseerde securitydiensten en -oplossingen. Grote ondernemingen als G4S krijgen dagelijks te maken met een grote hoeveelheid data en vragen die daaraan gelinkt zijn.
Radio en televisie treden terug op het voorplan
All Articles Media intelligence

Radio en televisie treden terug op het voorplan

Televisie en radio zijn aan een opmerkelijke comeback bezig bij het publiek.
Lancering van de GMI – Global Media Intelligence alliance
All Articles Inside News Media intelligence

Lancering van de GMI – Global Media Intelligence alliance

Zes bedrijven, marktleiders van de Media Intelligence, ondertekenden zopas een strategische alliantie om hun wereldwijde samenwerking te versterken.
Kleine revolutie in het Franstalige radiolandschap in België met de komst van DAB+
News and trends

Kleine revolutie in het Franstalige radiolandschap in België met de komst van DAB+

Op 4 november werd DAB+ officieel gelanceerd in de Federatie Wallonië-Brussel. DAB+ is een nieuw digitaal radioformaat dat op termijn het hele FM-spectrum zal vervangen. Concreet heb je voor dit systeem enkel een DAB+-ontvanger nodig.
Influencer Marketing: Waarom is het interessant voor merken?
All Articles Marketing and communication Social Media

Influencer Marketing: Waarom is het interessant voor merken?

Het is bewezen, influencermarketing is onvermijdelijk geworden in de communicatiestrategie van een merk.
Internationale radiodag 2019: Interview met Klaas van Hove, onze expert bij Auxipress
Marketing and communication

Internationale radiodag 2019: Interview met Klaas van Hove, onze expert bij Auxipress

Ter gelegenheid van de “Internationale radiodag 2019,” heeft onze stagiaire Marketing en Communicatie, Julien Robert, ons Head of RadioTV & Online Media, Klaas Van Hove, geïnterviewd.
Ontdek ons team, onze bureaus en nog veel meer in onze nieuwe video
Inside News

Ontdek ons team, onze bureaus en nog veel meer in onze nieuwe video

Auxipress, de specialist in mediamonitoring en data-analyse, wordt 100 jaar in 2019. Achter de massa gegevens die we dagelijks verwerken, staat het menselijke aspect centraal! Dankzij ieders expertise in en passie voor de mediawereld is de samenwerking tussen de verschillende teams intens en verrijkend. Auxipress is meer dan een bedrijf, het is een grote familie waar collega’s elke dag geschiedenis schrijven en waar de klant centraal staat. Kom meer te weten over de Auxipress-waarden en ontdek wie we zijn in dit filmpje.
Vijf manieren om uw content marketingstrategie te verbeteren
All Articles Digital Marketing and communication

Vijf manieren om uw content marketingstrategie te verbeteren

In de loop van de jaren is content marketing aanzienlijk geëvolueerd tot een essentieel onderdeel van marketingstrategieën voor bedrijven en organisaties van verschillende grootte. Scherpzinnige content marketeers hebben begrepen dat creatief en bruisend zijn omtrent content productie een verschil maakt. De marketeers dienen ook helder te zijn in hun marktstrategie.
1 8 9 10 11
TOP