Van best practice tot revolutionaire aha-erlebnis: je vindt 't hier, op de Auxipress-blog!

Grote maatschappelijke kwesties : Interview van Andrea Catellani
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Grote maatschappelijke kwesties : Interview van Andrea Catellani

By Lisa von Beust

Interview met Andrea Catellani, professor Communicatie aan de UCLouvain en voorzitter van de jury van de Master in Communicatie.
Lees meer
Het juiste sleutelwoord bij media intelligence
Marketing and communication

Het juiste sleutelwoord bij media intelligence

Media intelligence verwijst vaak naar sleutelwoorden wanneer het aankomt op het in kaart brengen van mediarapportage van een merk. Samen met de klant definieert een media intelligence-bedrijf een reeks sleutelwoorden die de noden van een klant aangaande inzichten in gerichte media-aandacht vertegenwoordigen. Dezelfde reeks kan worden gebruikt voor benchmarking bijvoorbeeld. Toch kan het bepalen van een reeks sleutelwoorden een ware uitdaging zijn. Welke te kiezen, wat zijn de beste opties en hoever moet je gaan?
Waarom een menselijke inbreng nog steeds belangrijk is bij mediaintelligentie
Media intelligence

Waarom een menselijke inbreng nog steeds belangrijk is bij mediaintelligentie

In deze snel evoluerende markt van digitalisering worden heel wat diensten geautomatiseerd. Het is een antwoord op de verwachtingen van de markt en een logische evolutie die een explosieve groei heeft gekend in het afgelopen decennium. Wat 90 jaar van expertise in mediaintelligentie ons geleerd heeft, is dat een volledige automatisering van deze dienst de klant niet echt zou verderhelpen, integendeel, de klant zou verloren lopen.
5 eenvoudige manieren om de media-aandacht van uw bedrijf te verhogen
Marketing and communication News and trends

5 eenvoudige manieren om de media-aandacht van uw bedrijf te verhogen

In een tijdperk waar alles digitaal is, kan men de nood aan een online aanwezigheid moeilijk negeren. Online zijn is vandaag niet langer beperkt tot een website, het gaat om het creëren van een bewustzijn door in contact te komen met je publiek, door te verzekeren dat u verschillende kanalen hebt om uw diensten te tonen, door ervoor te zorgen dat uw bedrijf gevonden wordt. Laten we eens even kijken hoe we dat doen.
Hoe beheer je de e-reputatie van je merk?
Digital

Hoe beheer je de e-reputatie van je merk?

Iedereen weet dat het ongelooflijk belangrijk is om je merk e-reputatie te beheren. Met meer dan 3 miljard actieve internetgebruikers spreekt het voor zich dat een doordacht reputatiemanagementplan geen overbodige luxe is.
Semantic search… searching for sense
Marketing and communication

Semantic search… searching for sense

De manier waarop wij naar informatie op het web zoeken is op een paar jaar tijd volledig veranderd. Het semantische web verrijkt het internet met intelligentie, het begrijpt hoe de gegevens worden gelinkt, contextualiseert informatie en kan de overvloed aan onderzoeksresultaten binnen deze massa gegevens weergeven.
1 12 13 14