Solutions Consultant

Could you be our Solutions Consultant ?  

Auxipress is de leider in media monitoring en data analyse in België. Wij bieden oplossingen voor merkintelligentie om bedrijven in staat te stellen hun media-impact te kennen, de evolutie van hun imago te verbeteren of het te vergelijken met hun concurrenten. Dankzij een slimme mix van expertise en intelligente algoritmen maken wij de media zinvol en helpen wij bedrijven hun strategische doelstellingen te bereiken.

 

Het Solutions Consultant-team richt zich op het creëren van waarde voor klanten en prospects om hen te helpen de impact van hun communicatie-inspanningen te maximaliseren. Wij geven strategisch advies en expertise aan verkoop-, marketing- en bedrijfsteams. Wij zijn de schakel tussen alle afdelingen van Auxipress en delen best practices en bieden een hoog niveau van kennis en expertise.

 

Voornaamste aandachtspunt van de missie

 

  • In samenwerking met onze Head of Solutions neemt u deel aan het ontwerp en het beheer van de evolutie van de Auxipress-oplossingen
  • Ondersteuning van de sales manager en zijn sales team tijdens de Onboarding and pre sales fasen
  • Ontwerpen en beheren van de evolutie van Auxipress-oplossingen
  • Train en ondersteun alle interne en externe gebruikers over onze oplossingen en presentaties.

What you’ll do

  • Ondersteuning van de sales teams: definitie van de behoeften van de klant, mede-ontwikkeling van verkoopmateriaal, enz.
  • Opleiden en controleren van de verwerving van expertise door de sales teams.
  • Ontwerp oplossingen in samenwerking met het sales team en bedrijfsexperts.
  • Voortdurend optimaliseren van onze verkooppresentaties en biedingsdocumenten.
  • Zorgen voor competitive intelligence in de onderzoekssector; de elementen centraliseren, structureren en intern communiceren
  • Deelnemen aan pitches / evenementen / presentaties / conferenties van klanten.
  • Ondersteuning van de ontwikkeling van oplossingen: verzamelen van de behoeften van de klant, beheer van het project in samenwerking met de betrokken afdelingen (IT, business, marketing, verkoop) en zorgen voor go-to-market.

What you’ll need

  • U bent onlangs afgestudeerd in Communicatie, Marketing of Bedrijfskunde, of u bent klaar om in September te beginnen.
  • U bent klaar om nu te beginnen of ten laatste in September
  • U hebt een echte team spirit en zeer goede organisatorische vaardigheden
  • U hebt het vermogen om te argumenteren, assertiviteit en overtuigingskracht, om een voorsprong te detecteren
  • U hebt kennis van de media/digitale/marketing/communicatie/PR-sector
  • U hebt een basiskennis van “marktech solutions” (SEO, html, google analytics, publieksanalyse, e-mailing…)
  • U bent client-oriented
  • U bent data- en tech-oriented
  • U bent autonoom en flexibel
  • U spreekt vloeiend Frans EN Nederlands, Engels is een pluspunt.
  • Laat ons u “can do” spirit zien!

What you’ll get

  • Een interessant salarispakket
  • Een goed bereikbare werkplek in Brussel (dicht bij de autosnelwegen) met moderne en goed verbonden kantoren
  • De flexibiliteit van thuiswerken
  • Een dynamisch, tweetalig en vriendelijk team
  • Een geweldige kans om uw vaardigheden voortdurend te ontwikkelen en uzelf te verbeteren