Success story : G4S

Success story : G4S

G4S is de wereldleider in geïntegreerde beveiliging en levert gespecialiseerde securitydiensten en -oplossingen. Grote ondernemingen als G4S krijgen dagelijks te maken met een grote hoeveelheid data en vragen die daaraan gelinkt zijn.

Challenge

G4S is de wereldleider in geïntegreerde beveiliging en levert gespecialiseerde securitydiensten en -oplossingen. Grote ondernemingen als G4S krijgen dagelijks te maken met een grote hoeveelheid data en vragen die daaraan gelinkt zijn.
Wat wordt er over ons gezegd? Hoe wordt er over ons gesproken? Wie spreekt er over ons? Hoe kunnen wij ons doelpubliek positief beïnvloeden? Waar verschijnen deze artikels? Komen wij genoeg in de pers? Wat is het resultaat van al onze inspanningen? Wat kunnen wij aanpassen om nog betere cijfers te behalen?
Een volledige analyse van al deze gegevens maakt het veel gemakkelijker om de communicatie en marketing van een bedrijf te managen. Voor Yannick De Smet, Regional G4SAcademy Director Europe en Executive Manager G4S Academy Belgium, staat Auxipress voor een praktische observatie-, analyse- en evaluatietool.

Solution

Observatietool

Onze diensten zorgen ervoor dat klanten niet overal op zoek moeten gaan naar informatie. Alles wordt samengebracht in dagelijkse mails, op ons platform Uniq en in onze app AuxiAlert.
“Kleine berichten die je normaal gezien niet zou tegenkomen, pik je op die manier toch op. Het is niet altijd nodig om erop te reageren, maar het is toch interessant om ervan op de hoogte te zijn,” vertelt mijnheer De Smet ons. Zo is het makkelijk om trends en risico’s op te sporen.

Analysetool

Meetbaarheid is een term die vaak aan bod kwam tijdens onze klanteninterviews. Om budgetten, inspanningen en tijdsbesteding te kunnen verantwoorden bij het management en de directie zijn meetbare cijfers en feiten een absolute must! Auxipress helpt zijn klanten data objectiveren en snel analyseren.

Added Value

Evaluatietool

Een tijdje geleden kwam er een nieuwe concurrent op de securitymarkt. Het gaat om een relatief kleine concurrent met een beperkter aanbod dan G4S , maar die al zeer actief was op de sociale media.
G4S heeft zelf een vrij recent sociale mediabeleid. Op dat moment hebben zij besloten om hun aanwezigheid op de sociale netwerken wat grondiger te onderzoeken door middel van een van onze diensten, Universal Insights. Via Universal Insights heeft G4S een beter inzicht gekregen in hun sociale mediabeleid. Dankzij een grondige observatie, analyse en evaluatie van hun communicatie op de sociale netwerken konden ze verbeterpunten aanwijzen en in de praktijk omzetten. Dat zorgde voor erg positieve resultaten, vooral op vlak van de sentiment analysis.
Mijnheer De Smet definieerde de diensten van Auxipress als krachtige ‘managementtools’. Onze diensten zijn zeer gebruiksvriendelijk en geven klanten de mogelijkheid om vooruitgang te boeken en verder te groeien. Dankzij Auxipress brengt u uw marketing en communicatie to the next level.

Til je merk hoger.
Samen met ons.

Contacteer ons