Nieuw verslag Feiten & Cijfers om u door de coronacrisis te loodsen

Nieuw verslag Feiten & Cijfers om u door de coronacrisis te loodsen

Merken worden door een ongeziene crisis en een onvoorspelbare context doorheen geschud. Meer dan ooit moeten ze de controle over hun media-aandacht en reputatie in handen weten te nemen. Deze crisis legt een aantal vragen bloot inzake zichtbaarheid in de media.

Welke impact heeft deze crisis op het imago van mijn merk? Hoe kan ik tekens zien dat de crisis weldra voorbij is? Hoe en op welk moment communiceer ik daar best over, en op welke thema’s moet ik mij focussen?

Auxipress kan een antwoord bieden op deze alsook op andere vragen dankzij de drie pijlers voorgesteld in het verslag Feiten & Cijfers – Crisisbeheer.

  • Dagelijks INFORMEREN over het belangrijkste nieuws rond uw merk in de invloedrijkste media van het land.
  • Ononderbroken EVALUATIE van de zichtbaarheid van uw merk en gerelateerde onderwerpen via sleutelindicatoren.
  • Uw communicatie ACTIVEREN door te anticiperen op opkomende trends in de mediacrisis en de invloedrijkste mediakanalen te identificeren door middel van inzichten, wat u toestaat om het voortouw te nemen.

Het Feiten & Cijfers – Crisisbeheer-aanbod bevat een alomvattende begeleiding die sleutelindicatoren rond zichtbaarheid en merkthematisering bundelt. Daarbij komt ook op maat gemaakt advies om sterker uit de crisis te komen. Details hierover zijn terug te vinden in onderstaande tabel.

Til je merk hoger.
Samen met ons.

Contacteer ons