Inside news / 09/07/2020 / Auxipress

Uw media-aandacht in de eerste helft van 2020

We zijn halfweg het jaar en dat is een goed moment om terug te blikken op de eerste zes maanden van 2020 en je brand performance in de media te evalueren. 

Het was een moeilijk eerste semester voor heel wat merken met verschillende uitdagingen in de afgelopen maanden:

  • Economische onzekerheid
  • Beperkte budgetten (ook voor communicatie)
  • Nieuwe evaluatie van marketing- & communicatieplannen 

Voor merken die een duidelijker beeld willen van hoe goed ze het hebben gedaan in de eerste zes maanden van het jaar, heeft Auxipress een reeks oplossingen ontwikkeld om:

  • De ontwikkeling van de media en het digitale landschap te begrijpen
  • De reputatie van je merk te meten
  • De impact van je PR-activiteiten en communicatiecampagnes te meten
  • Je prestatie te vergelijken met die van je concurrenten
  • De waarde van je verdiende (earned) en beheerde (owned) mediabereik te evalueren
  • Nieuwe opportuniteiten te identificeren om media en influencers in te zetten 

Kortom, met onze oplossingen vorm je een duidelijk beeld van waar je staat in de media en tegenover je concurrenten. Je beschikt over alle nodige informatie om je voor te bereiden op de tweede helft van het jaar en je communicatiedoelstellingen in 2020 te halen. Je zal bovendien kunnen aantonen hoe waardevol public relations zijn in deze moeilijke tijden.

Deel deze post
© Auxipress 2020 - CSR - Privacy policy
Deze website maakt grebruik van cookies om uw surfervaring te verbeteren. Raadpleeg ons privacybeleid voor meer informatie.