Filter by topics
Ontdek wat je vorige week, in de digitale wereld, misschien hebt gemist!
Elke maand publiceert Auxipress haar analyses van de meest gebruikte en geciteerde hashtag trends, thema's en merken in de Belgische media, in de geschreven pers en in de sociale media. En dit voor de Frans- en Nederlandstalige regio's van het land.
Ontdek wat je vorige week, in de digitale wereld, misschien hebt gemist!
Ontdek wat je vorige week, in de digitale wereld, misschien hebt gemist!
Ontdek wat je vorige week, in de digitale wereld, misschien hebt gemist!
In samenwerking met PUB Magazine heeft Auxipress een widget uitgebracht met informatie over mobiliteit.
Na een test in meer dan 90 landen heeft Instagram in juni 2020 een nieuw content format gelanceerd: Instagram Reels. Wat zijn Reels? Moet een merk het nieuwe formaat integreren in zijn marketingstrategieën? Is het slechts een korte trend? Hebben Reels potentie en hoe moet je ze als merk gebruiken?
Ontdek wat je vorige week, in de digitale wereld, misschien hebt gemist!
Elke maand publiceert Auxipress haar analyses van de meest gebruikte en geciteerde hashtag trends, thema's en merken in de Belgische media, in de geschreven pers en in de sociale media. En dit voor de Frans- en Nederlandstalige regio's van het land.
Ontdek wat je vorige week, in de digitale wereld, misschien hebt gemist!
Voor alle duidelijkheid: het gaat hier niet om reclame, maar om een analyse van het mediadiscours. Ook dat kan een aanzienlijke impact uitoefenen op de manier waarop consumenten merken, sectoren en trends percipiëren. Na het zeer relevante voorbeeld van de onderbenutte seniorendoelgroep dat we in juni uitspitten, nemen we nu de businesscase van de automerken onder de loep.
Ontdek wat je vorige week, in de digitale wereld, misschien hebt gemist!
De meest geliefde merken ter wereld en hoe je er een kunt worden.