Auxipress Client Day: Een van de vele kansen om samen de toekomst van uw merk vorm te geven

Auxipress Client Day: Een van de vele kansen om samen de toekomst van uw merk vorm te geven

Op 12 oktober organiseerden we onze eerste Client Day in lange tijd. We willen graag iedereen bedanken die heeft deelgenomen aan deze uitzonderlijke dag.

Het was een unieke gelegenheid om samen te komen, te discussiëren, van elkaar te leren en ideeën uit te wisselen over de mogelijkheden en de toekomst van Media Intelligence. Tijdens de workshops en gesprekken ontdekten we innovatieve oplossingen verkenden we nieuwe perspectieven. We vatten de dag graag voor u samen:

Van Media Monitoring naar Media Intelligence

Na een welkomstwoord van onze voorzitter Joachim Steinkuhler, nam CEO Arnaud Steinkuhler de bezoekers mee op het avontuur van Auxipress. Hij vertelde hoe het bedrijf zijn diensten heeft getransformeerd van media monitoring naar een volledige Media Intelligence Suite die kan worden aangepast aan elk merk, elke organisatie of elke mediatrend.

“Onze laatste Klantendag was 25 jaar geleden, dus dit is echt een historisch moment.”

Arnaud Steinkuhler, CEO

Inzichten tijdens onrust

COO Thierry Cornez volgde met een overzicht van onze processen, waarbij hij uitlegde hoe Auxipress relevantie op het hoogste niveau behoudt en strategische informatie deelt binnen organisaties in tijden van onrust. Hij vatte daarbij treffend de twee belangrijkste troeven samen die de kern vormen van wat we doen:

“Onze AI staat voor Auxipress Intelligence, de gecombineerde kracht van technologie en menselijke nterpretative.”

Thierry Cornez, COO

Ine Tassignon over de Crisiscommunicatie bij Delhaize

Centrale gastspreker Ine Tassignon, Woordvoerster en Manager Externe Communicatie bij Delhaize, vertelde over het bewogen jaar dat haar bedrijf in 2023 heeft doorgemaakt. Ze deelde haar ervaringen in het gebruik van ons persmonitoringsysteem om de mediastorm de baas te blijven en de intensieve rapportagecyclus die ermee gepaard ging.

Workshops over Universal Insights, Analyse en MediaTopiQ

Tijdens het tweede deel van de ochtend verwelkomden onze Solutions en Client Experience teams deelnemers voor een workshop over ons 360° Universal Insights platform. Ze deelden tips en tricks over hoe je een power user kunt worden en het volledige potentieel van het platform kunt benutten. De reactie van onze gasten was geweldig! Ons Analysis Team gaf tekst en uitleg bij de beste methoden om PR-campagnes en strategieën te inspireren, met gebruik van internationaal erkende AMEC-methodologieën. Ze gingen ook in op MediaTopiQ, het observatorium van Auxipress voor merken en trends in België, en verkenden de vele toepassingen en mogelijkheden, samen met deelnemers van verschillende soorten organisaties.

Auxipress Roadmap

Ten slotte werden de deelnemers uitgenodigd om hun voorkeuren en visie te delen over de Auxipress Road Map en de productontwikkeling. Tijdens de lunch kreeg iedereen de gelegenheid om te netwerken en ons feedback te geven over de activiteiten van de dag.

“Waar ik maar kan, probeer ik Auxipress als partner mee te nemen, omdat ik de samenwerking zeer waardeer, en omdat het veel verder gaat dan het traditionele concept van PR. Vandaag de dag is de wereld veel breder dan dat.”

Audrey Verhulst, Communicatiedirecteur bij Oona

Client Day Video

Voor iedereen die het evenement kort wil herbeleven, of die er niet bij kon zijn, hebben we een korte video met de Client Day Highlights klaar. Dit is een uitstekende gelegenheid om terug te denken aan de discussies die je hebben geïnspireerd en ze te delen met je collega’s en samenwerkingspartners.

Kom bij ons langs

Wil je je kennis van Media Intelligence verdiepen? Wil je een update over onze activiteiten en welke richting we uitgaan? Aarzel niet om een vergadering te plannen om hierover te praten. We kijken ernaar uit om samen de toekomst van je merk vorm te blijven geven. Volg ons online en hou onze aankomende initiatieven in de gaten. Nogmaals bedankt aan iedereen die heeft deelgenomen en dit uitzonderlijke evenement mee tot een succes heeft gemaakt!

Tot de volgende editie!

h

Élevons votre marque.
Travaillons ensemble.

Contactez-nous
TOP