Van best practice tot revolutionaire aha-erlebnis: je vindt 't hier, op de Auxipress-blog!

Interview met Eponine, de maker van de “epobertemes” account
All Articles

Interview met Eponine, de maker van de “epobertemes” account

By Julien Robert

De juiste influencer vinden is tegenwoordig heel belangrijk in de communicatie van een merk.
Lees meer
De radio, het medium zonder grenzen
Digital News and trends

De radio, het medium zonder grenzen

Volgens een enquête uitgevoerd door de CSA (Conseil Supérieur de l'Audiovisuel) bezit 99% van de Belgen een medium waarmee zij naar de radio kunnen luisteren. Dit maakt van de radio het toegankelijke medium bij uitstek. Voor de meeste luisteraars is de radio in 2022 nog steeds een vertrouwd medium, en de technologie ervan is in de loop der jaren blijven evolueren. Hoe slaagt de radio er nog steeds in om zichzelf opnieuw uit te vinden? Hoe past het zich aan aan luisteraars die veeleisender en onvoorspelbaarder zijn geworden in hun luistergewoontes?      
Auxipress-barometer – Belgische merken in de media
Topic targeting report

Auxipress-barometer – Belgische merken in de media

Ontdek de Auxipress-barometer, powered by Free Insights, uw gratis newsjacking tool.
Eco-influencers, de verdedigers van de ecologie
Social Media Marketing and communication

Eco-influencers, de verdedigers van de ecologie

Het ecologische vraagstuk is vandaag de dag alomtegenwoordig in de maatschappij. Op sociale netwerken zijn toegewijde eco-influencers aan het werk, met een educatieve aanpak. Zijn zij de nieuwe woordvoerders van de milieuproblemen? Dat is wel wat ze willen, door hun publiek te sensibiliseren. Laat ons die “groene” influencers even van naderbij bekijken…
Is influencer marketing relevant voor B2B?
Social Media Marketing and communication

Is influencer marketing relevant voor B2B?

B2C adverteerders verkiezen al jaren influencer marketing om reclame te maken. Maar wat als een merk andere bedrijven als klanten heeft? B2B influencers bestaan ook, en de markt bloeit volop!
Achter de schermen van Auxipress – Wie schuilt er achter uw monitoring?
Inside News

Achter de schermen van Auxipress – Wie schuilt er achter uw monitoring?

Wie schuilt er achter de verschillende beroepen bij Auxipress? In dit interview neemt Tim Puttemans - Co-Head of Print, ons mee achter de schermen van zijn job.
Weet u zeker dat u over alle kaarten beschikt om doeltreffende campagnes op te zetten?
All Articles

Weet u zeker dat u over alle kaarten beschikt om doeltreffende campagnes op te zetten?

Als Marketeer is het altijd een uitdaging om producten succesvol te lanceren en campagnes te voeren die een echte invloed hebben.
Interview met Céline, die de blog ‘I do it myself’ opstartte
Social Media Marketing and communication

Interview met Céline, die de blog ‘I do it myself’ opstartte

"Als de influencer juist gekozen is, kan dat een heel doelgerichte boodschap opleveren."
Met de podcasts, ons aanbod breidt uit!
Use cases Inside News

Met de podcasts, ons aanbod breidt uit!

Het Belgisch medialandschap is permanent in verandering. Er is een steeds sterkere tendens naar mediaconsumptie ‘on demand’, er wordt steeds minder lineair gekeken en geluisterd.
Auxipress stelt zijn nieuwe CEO voor: Arnaud Steinkuhler
Inside News

Auxipress stelt zijn nieuwe CEO voor: Arnaud Steinkuhler

Joachim von Beust, afgevaardigd bestuurder en zijn directiecomité benoemen Arnaud Steinkuhler in de functie van Chief Executive Officer
Interview van Arnaud Steinkuhler, onze nieuwe CEO
All Articles Inside News

Interview van Arnaud Steinkuhler, onze nieuwe CEO

Arnaud Steinkuhler is net benoemd als nieuwe CEO van Auxipress, om onze positie te bevestigen als Belgische marktleider op vlak van Brand Intelligence door media monitoring en het opvolgen van digitale doelgroepen. Ik heb hem enkele vragen gesteld zodat hij ons een blik kan gunnen op zijn toekomstplannen voor het bedrijf.
1 2 3 13