Van best practice tot revolutionaire aha-erlebnis: je vindt 't hier, op de Auxipress-blog!

Hoe kan je een doeltreffende marketingstrategie opzetten op alle communicatiekanalen ?
Marketing and communication

Hoe kan je een doeltreffende marketingstrategie opzetten op alle communicatiekanalen ?

By Aurélie Tsosscos

Omdat er bovenop de traditionele communicatiekanalen steeds meer sociale netwerken bijkomen, moet de informatie die door verschillende departementen in een bedrijf gedeeld wordt steeds meer op elkaar afgesteld worden.
Lees meer
Klimaat en mobiliteit op de politieke agenda?
All Articles Media intelligence News and trends Topic targeting report

Klimaat en mobiliteit op de politieke agenda?

Niet alle thema’s krijgen evenveel aandacht, noch in de media, noch in de politiek. De onderwerpen klimaat en mobiliteit zijn beide essentieel, maar worden niet evenveel behandeld in de kranten en initiatieven van onze leiders.
Is ROI wel altijd een relevant meetinstrument in marketing ?
Social Media

Is ROI wel altijd een relevant meetinstrument in marketing ?

Hoe kan je de ROI-waarde van marketingcampagnes berekenen ?
Hoe kan je efficiënt Big Data behandelen ?
Social Media

Hoe kan je efficiënt Big Data behandelen ?

Grote hoeveelheden data beheren en benutten is nog steeds een uitdaging voor veel merken.
Kent u uw (doel)publiek echt?
Social Media

Kent u uw (doel)publiek echt?

In deze snel-evoluerende markt krijgen merken te maken met enorme uitdagingen. Het publiek groeit de hele tijd en het is moeilijk om hun aandacht te trekken.
Media-rapport 2021
Inside News Marketing and communication Media intelligence

Media-rapport 2021

Heeft uw merk aan zichtbaarheid gewonnen in 2021? Waar bevindt uw merk zich ten opzichte van de concurrentie?
De 3 gouden regels van personal branding!
Social Media Marketing and communication

De 3 gouden regels van personal branding!

Om dat te bereiken en bovendien ook nog te scoren in influencer marketing (zie WP), kunnen deze drie puntjes het verschil maken.
Data, publiek en invloed: De grote trends in media-analyse
All Articles Media intelligence

Data, publiek en invloed: De grote trends in media-analyse

Jobs in de communicatie- en marketingsector evolueren constant, net als media en de verwerking en analyse van data. De toenemende hoeveelheid informatie en nieuwe media, en het onophoudelijke ontstaan van nieuwe trends vormen een enorme uitdaging voor merken. Hoe kan men op de hoogte blijven van de actualiteit midden in deze storm aan vernieuwing? In dit artikel gaat Virginie Gallois, Analyse Operations Manager bij Auxipress, in op de grote trends in media-analyse en brand intelligence. Virginie staat aan het hoofd van de analysedivisie bij Auxipress.
Success Story : Edenred
Use cases

Success Story : Edenred

Edenred is de Belgische leider in betaaloplossingen bestemd voor bedrijven en de uitvinder van Ticket Restaurant. Met meer dan 1,6 miljoen Belgische gebruikers en 10.000 bedrijfsklanten moet Edenred steeds op de hoogte zijn van wat er over zijn merk en zijn markt wordt gezegd. Wij spraken met David Dupuis, Head of Communications bij Edenred, over hoe belangrijk het is om de controle te behouden over het merkimago.
Success Story : UZ Gent
Use cases

Success Story : UZ Gent

Het UZ Gent is met ruim 3.000 patiënten per dag en meer dan 6.000 medewerkers een van de grootste en meest gespecialiseerde ziekenhuizen in Vlaanderen.
Success Story : Eubelius
Use cases

Success Story : Eubelius

1 2 3 12