Van best practice tot revolutionaire aha-erlebnis: je vindt 't hier, op de Auxipress-blog!

Grote maatschappelijke kwesties : Interview van Andrea Catellani
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Grote maatschappelijke kwesties : Interview van Andrea Catellani

By Lisa von Beust

Interview met Andrea Catellani, professor Communicatie aan de UCLouvain en voorzitter van de jury van de Master in Communicatie.
Lees meer
Black Friday: Overconsumptie of een kans om niet te missen?!
All Articles Marketing and communication Digital

Black Friday: Overconsumptie of een kans om niet te missen?!

Black Friday vindt elk jaar plaats op de laatste vrijdag van november, net na Thanksgiving. Bij deze gelegenheid maken zowel grote als kleine detailhandelaren van de gelegenheid gebruik om hun verkoop te stimuleren.
Media-rapport 2022
Inside News Marketing and communication Media intelligence

Media-rapport 2022

Heeft uw merk aan zichtbaarheid gewonnen in 2022? Waar bevindt uw merk zich ten opzichte van de concurrentie?
Waarom is media monitoring zo belangrijk voor uw merk?
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Waarom is media monitoring zo belangrijk voor uw merk?

Tegenwoordig heeft een merk zijn eigen media-aanwezigheid. Of het nu consumenten, commentatoren of zelfs opinieleiders zijn, zijn er veel mensen die publiekelijk over uw bedrijf zouden kunnen praten: het is daarom essentieel voor merken om te leren hoe ze hun imago kunnen beheren. Daarom letten een groot aantal bedrijven heel hard op hun aanwezigheid in de media en de perceptie hiervan. De redenen voor deze monitoring zijn meervoudig en goed gedefinieerd, hier zijn ze.
Wees op de hoogte, voor iedereen anders: Waarom is het essentieel voor merken?
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Wees op de hoogte, voor iedereen anders: Waarom is het essentieel voor merken?

Vandaag de dag is het van essentieel belang om geïnformeerd te worden over wat er om ons heen gebeurt, zowel op nationaal als op internationaal niveau, en nog belangrijker voor bedrijven die aanwezig en efficiënt willen zijn op de markt, met een doel in gedachten: competitief blijven.
Rapport over Alternatieve Mobiliteit
Use cases Media intelligence All Articles

Rapport over Alternatieve Mobiliteit

Wist u dat de fiets veruit het meest genoemde vervoermiddel was in de media met betrekking tot duurzame mobiliteit?
Grote Maatschappelijke Kwesties : Is het nodig dat merken zich positioneren ?
All Articles Media intelligence White Paper

Grote Maatschappelijke Kwesties : Is het nodig dat merken zich positioneren ?

Moet uw merk zich positioneren ten aanzien van belangrijke maatschappelijke kwesties?

Gaming bekeken door de lens van de media
Media intelligence Digital All Articles

Gaming bekeken door de lens van de media

Videospellen blijven een populair thema in België, ondanks het feit dat het minder onder de media-aandacht wordt gebracht!
Top 50 – The world’s most loved brands
All Articles Use cases White Paper

Top 50 – The world’s most loved brands

Vandaag de dag moeten merken meer dan ooit een manier vinden om dichter bij hun klanten te komen!
Fake News: Hoe omgaan met fake news als privépersoon?
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Fake News: Hoe omgaan met fake news als privépersoon?

Niet alleen media professionals worden geconfronteerd met grote wijzigingen en nieuwe uitdagingen die samenhangen met groeiende informatiestromen die steeds complexer en minder controleerbaar worden.
Marketing en communicatie: noodzakelijke gegevens?
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Marketing en communicatie: noodzakelijke gegevens?

Dagelijks worden we gebombardeerd met duizenden reclameboodschappen van verschillende communicatiekanalen en vele merken. Deze laatste zijn alomtegenwoordig in onze dagelijkse omgeving, waar we ook kijken, aldus de New York Times.
1 2 3 14