Van best practice tot revolutionaire aha-erlebnis: je vindt 't hier, op de Auxipress-blog!

White Paper : “Trends & Uitdagingen in 2021 : Merken in volle (r)evolutie”
All Articles Marketing and communication News and trends White Paper

White Paper : “Trends & Uitdagingen in 2021 : Merken in volle (r)evolutie”

By Lisa von Beust

Na een gebeurtenis als de Covid-19-crisis, wat zijn de trends en uitdagingen voor merken in 2021?
Lees meer
Visibiliteit rapport : Euro 2020
News and trends Topic targeting report

Visibiliteit rapport : Euro 2020

Euro 2020 is voorbij. Maar over welke rode duivels is het meest gesproken? Welke matches hebben de meeste reacties op social media opgeroepen? Wie had het over Euro 2020 in de wereld?
Widget Auxipress – PUB Magazine: Streaming en televisie door de ogen van sociale media
Topic targeting report

Widget Auxipress – PUB Magazine: Streaming en televisie door de ogen van sociale media

Auxipress presenteert u, in samenwerking met Pub Magazine, elke maand een barometer van een sector. Ontdek deze week het universum van televisie en streaming door de ogen van sociale media.
Success story : MaGnetik
Use cases

Success story : MaGnetik

MaGnetik werd in 2017 opgericht door Barbara Malengreaux. Het iseen publicrelations-en communicatiebureau dat merken begeleidtdoorhen een echte meerwaarde te bieden en hen op een flexibele en creatieve manier te ondersteunen in hun projecten.Barbara werkt al meer dan 15 jaar samen met Auxipress en vertelt ons over de voordelen van deze samenwerking voor haar en haar vak.
Influencer marketing op Instagram in België: Verklaring en cijfers
White Paper

Influencer marketing op Instagram in België: Verklaring en cijfers

Wist u dat er in België 5 0260 000 mensen Instagram gebruiken?
Success story : TUI Belgium
Use cases

Success story : TUI Belgium

Als grootste reisonderneming van België heeft TUI Belgium nood aan een volledig overzicht van wat er in de pers verschijnt.
Auxipress vernieuwt om merken kracht bij te zetten
Inside News

Auxipress vernieuwt om merken kracht bij te zetten

Na verschillende maanden voorbereiden kondigt Auxipress zijn herpositionering op de Belgische markt aan. Het bedrijf zorgt voor vernieuwing met een nieuwe reeks relevantere oplossingen die zijn toegespitst op de voornaamste uitdagingen voor merken. Met deze nieuwe aanpak waarbij data en media worden gecombineerd, heeft het bedrijf voortaan een completer aanbod, gericht op communicatie- en marketingprofessionals en op bureaus.
Success story : SD WORX
Use cases

Success story : SD WORX

SD Worx staat voor een allesomvattende dienstverlening op het vlak van payroll, hr-administratie, optimale verloning, talent management en de slimme inzet van medewerkers.
Podcast: Ontcijfering van een groeiende trend
News and trends

Podcast: Ontcijfering van een groeiende trend

De podcast-industrie is heel goed bezig, met 900,000 nieuwe podcasts in 2020 en pieken in het aantal luisteraars tijdens de lockdown. Om de trends in deze opkomende sector te ontcijferen hebben we gesproken met Sandrine Monette, oprichtster van Happy Mood. Dat bedrijf biedt podcast-oplossingen aan voor ondernemingen die hun communicatie en interne processen willen optimaliseren. De podcast-trend zal nog vaak van zich laten horen dit jaar.
Success story : Jaguar – Land Rover
Use cases

Success story : Jaguar – Land Rover

Jaguar en Land Rover zijn twee van de grootste en bekendste autofabrikanten gespecialiseerd in de productie van luxe- en sportwagens. Annick Van Cauwenberge werkt er als PR Manager voor België en Luxemburg. Binnenkort zal zij ook de rol van Communications Manager op zich nemen.
Monthly trends report : July
Topic targeting report

Monthly trends report : July

Benieuwd naar de meest trendy merken, hashatgs en thema's van juli in België? Wij hebben print en social media voor u geanalyseerd!
1 2 3 11