Wij tonen je de sterkte van je merk.

Auxipress is een brand intelligence bedrijf gespecialiseerd in het opvolgen en analyseren van mediacoverage van merken, van de impact van brands op het publiek en van online conversaties.

+800
klanten

tout savoir sur Auxipress, comment auxipress développe le potentiel de ma marque, pourquoi choisir auxipress

+30
sectoren

+60
medewerkers

+3000
merken

Een holistische visie

Onze tools bieden je inzicht in wat vandaag de persagenda beheerst en waar morgen alle aandacht naartoe gaat. Creëer zo doordacht brand awareness, beïnvloed trends en wakker gericht interesse voor je merk aan bij je doelgroepen. Neem onderbouwde beslissingen op basis van een dagelijkse selectie actualiteit die relevant is voor jouw sector.

Onze sterktes

01

Technologie

Wij zetten technologie in zoals AI, automatisatie, API’s, beeldherkenning, … om jou op de meest efficiënte manier de meest hoogwaardige informatie te bezorgen.

02

Data analyse

Baseer je op de data, feiten en cijfers die we verzamelen bij het nemen van goede beslissingen.

03

Gepassioneerd team

Een data-expert in jouw domein vertaalt de stroom aan informatie en zet ze om naar praktisch en relevant advies. Ons gepassioneerd viertalig team staat klaar om jouw merk een boost te geven.

04

Grootste media coverage

In België ontsnapt niets aan onze aandacht: we scannen alle media - offline en online. Van geschreven pers, tot radio, televisie en natuurlijk de sociale media. En ook internationaal onderhouden we nauwe contacten met internationale collega’s, waardoor we toegang hebben tot data in 147 landen.

Ontdek onze tools

Onze experten duiken in jouw merk of project, bestuderen je uitdagingen en stellen oplossingen op maat voor.

Maak kennis

Onze geschiedenis

2021

We redesignen ons aanbod om nog gerichter impact te creëren voor merken.

2019

100-jarig bestaan. Een volle eeuw specialisatie in het ontwikkelen van innovatieve oplossingen die merken doen groeien.

2017

Lancering van de app AuxiAlert en platform Uniq.

2015

Creatie van GMI. Vijf Europese spelers, marktleiders in media intelligence, bundelen krachten met Auxipress in een strategische alliantie. Zo versterken ze hun internationaal aanbod en worden ze een geliefde partner van internationale topklanten.

2007

Lancering van het eerste webplatform van Auxipress.

2006

De persmonitoring gebeurt nu 100% digitaal.

2003

Integratie van websites bij de monitoring.

1998

Opstart van het departement Analyses. Eerste realisatie van media-impactstudies.

1997

De overname van concurrent CLIPCO zorgt ervoor dat Auxipress radio- en tv-inhoud kan integreren in de monitoring.

1993

Lancering van de ochtendienst Morning Info, de eerste digitale dienst in België.

1978

Joachim von Beust koopt Auxiliaire de la Presse, en in hetzelfde jaar wordt zijn zoon - die ook Joachim von Beust heet - algemeen directeur van het bedrijf. De naam Auxiliaire de la Presse wordt Auxipress.

1919

Oprichting van Auxiliaire de la Presse

Onze partners,
jouw kansen

Ontdek meer
TOP