2021
We redesignen ons aanbod om nog gerichter impact te creëren voor merken.
Auxipress is een brand intelligence bedrijf gespecialiseerd in het opvolgen en analyseren van mediacoverage van merken, van de impact van brands op het publiek en van online conversaties.
+800
klanten
+30
sectoren
+60
medewerkers
+3000
merken
Onze tools bieden je inzicht in wat vandaag de persagenda beheerst en waar morgen alle aandacht naartoe gaat. Creëer zo doordacht brand awareness, beïnvloed trends en wakker gericht interesse voor je merk aan bij je doelgroepen. Neem onderbouwde beslissingen op basis van een dagelijkse selectie actualiteit die relevant is voor jouw sector.
We redesignen ons aanbod om nog gerichter impact te creëren voor merken.
100-jarig bestaan. Een volle eeuw specialisatie in het ontwikkelen van innovatieve oplossingen die merken doen groeien.
Lancering van de app AuxiAlert en platform Uniq.
Creatie van GMI. Vijf Europese spelers, marktleiders in media intelligence, bundelen krachten met Auxipress in een strategische alliantie. Zo versterken ze hun internationaal aanbod en worden ze een geliefde partner van internationale topklanten.
Lancering van het eerste webplatform van Auxipress.
De persmonitoring gebeurt nu 100% digitaal.
Integratie van websites bij de monitoring.
Opstart van het departement Analyses. Eerste realisatie van media-impactstudies.
De overname van concurrent CLIPCO zorgt ervoor dat Auxipress radio- en tv-inhoud kan integreren in de monitoring.
Lancering van de ochtendienst Morning Info, de eerste digitale dienst in België.
Joachim von Beust koopt Auxiliaire de la Presse, en in hetzelfde jaar wordt zijn zoon - die ook Joachim von Beust heet - algemeen directeur van het bedrijf. De naam Auxiliaire de la Presse wordt Auxipress.
Oprichting van Auxiliaire de la Presse