Joachim von Beust

Chairman

Wij ontsluiten het potentieel van uw merk

Auxipress is een media intelligence bedrijf, gespecialiseerd in het monitoren en analyseren van de media-aandacht, publieke impact en online conversaties van merken.

Mediatrends beheersen voor het succes van uw merk

Wij bieden u een ongeëvenaard overzicht van wat vandaag de media-agenda bepaalt en morgen de aandacht trekt. Vergroot de bekendheid, invloed en interesse van uw merk bij uw publiek en ontvang geselecteerd en relevant nieuws, dashboards en inzichten om elke dag de juiste beslissingen te nemen.

Versterk uw merk met spitstechnologie

We maken gebruik van spitstechnologieën zoals AI, automatisering, API-integratie en beeldherkenning om je de hoogst mogelijke waarde te bieden. Onze analyses zetten de gegevens die we verzamelen om in weloverwogen besluitvormingstools. Elke expert in ons team is gespecialiseerd in zijn vakgebied en vertaalt deze schat aan gegevens in praktisch, relevant advies. Ons gepassioneerde, meertalige team zet alles op alles om uw merk een superboost te geven.

Media monitoring in België & Luxemburg

In België en Luxemburg ontsnapt niets aan onze aandacht. We volgen alle media, van online en gedrukte media tot radio, televisie en natuurlijk sociale netwerken. We gaan zelfs nog verder door nauw contact te onderhouden met internationale collega's, waardoor we meer dan 147 landen wereldwijd kunnen bestrijken.

Ons verhaal

2023

We verhuizen naar ruimere en meer moderne kantoren in de S25.

2021

We richten onze diensten anders in om uw merk nog meer impact te geven.

2019

We vieren 100 jaar innovatieve oplossingen om het potentieel van uw merk te ontsluiten.

2017

Lancering van onze AuxiAlert App en Uniq platform.

2015

Oprichting van de GMI: Vijf Europese spelers, marktleiders in media intelligence, vormen samen met Auxipress een strategische alliantie om hun internationaal bereik te vergroten en worden een belangrijk verbond met grote internationale klanten.

2007

Lancering van ons eerste webplatform

2006

Pers monitoring wordt 100% digitaal.

2003

Integratie van websites in gemonitorde media.

1998

Opstart van het Departement Analyse en de eerste media-impactstudies.

1997

Door CLIPCO (een concurrent) over te nemen kan Auxipress radio en TV-content integreren in de monitoring.

1993

Lancering van de Morning Info service, het eerste digitaliseringsexperiment in België.

1978

Overname van "Auxiliaire de la Presse" door Joachim von Beust (vader). In datzelfde jaar wordt Joachim von Beust (zoon) managing director van het bedrijf. De naam "Auxiliaire de la Presse" wordt "Auxipress".

1919

Oprichting van het bedrijf "Auxiliaire de la Presse".

Versterk je merk.
Laten we samenwerken.

TOP