Locatie: Vorst 25/Mix (Watermaal-Bosvoorde), Brussel, België
Startdatum: Zo snel mogelijk
Could you be our next Customer Success & Care Manager ?
De belangrijkste rol van de Customer Success & Care Manager is het garanderen van klanttevredenheid. Hij of zij is verantwoordelijk voor het beheren van inkomende verzoeken, oproepen en e-mails, het genereren van opportuniteiten die omzetten in bestellingen en het identificeren en beoordelen van de behoeften van de klant om onze diensten uit te breiden. Het doel van de Customer Success & Care Manager is om de relatie met de klant te gebruiken als een proactieve hefboom voor het opbouwen van loyaliteit en het ontwikkelen van verkoop, zodat deze relatie een bron van tevredenheid wordt en een kanaal voor het luisteren naar en ontwikkelen van producten.
Over Auxipress
Auxipress is de leider in media monitoring en data analyse in België. Wij leveren brand intelligence oplossingen om bedrijven in staat te stellen hun media-impact te kennen, hun imago-evolutie te verbeteren of hun imago te benchmarken met concurrenten. Dankzij de juiste mix tussen expertise en slimme algoritmen, geven we zin aan media en helpen we bedrijven om hun strategische doelstellingen te bereiken.
Wij zijn een bedrijf op mensenmaat, geleid door experts die van hun werk houden en hun kennis graag delen met collega’s. We werken samen met hetzelfde doel: Auxipress laten evolueren in de wereld van data en nieuwe technologieën. Wat zeggen onze Auxipress-collega’s? Complete onboarding” One big family” “Super zorgzame omgeving” “Flexibel en responsief” Aarzel niet om het hen te vragen!
Wij leren van onze nieuwe talenten en hun nieuwe ideeën.
We werken… maar we genieten ook van de vrije momenten samen : 3 grote evenementen per jaar, 1 maandelijks sportevenement, 1 maandelijkse Lunch & Learn, enz.
What you’ll do
Klantenservice : reactiviteit en proactiviteit
Klanten begeleiden op ons platform
De Customer Success & Care Manager rapporteert aan het Head of Customer Experience die het team begeleidt bij zijn taken.
What you’ll need
What you’ll get
💰 Een aantrekkelijk salarispakket inclusief smartphone, laptop, groepsverzekering, telewerkonkostenvergoeding, ecocheques, vakantiegeld en 13 maanden loon, enz.
🤘50 nieuwe collega’s die elkaar kennen en graag samenwerken.
👩🏻🤝🧑🏼 3 grote evenementen per jaar, maandelijkse sportsessies, Lunch&Learn’s, drinks 🍸, enz.
🏠 Een open, flexibele en stimulerende omgeving. We zijn gevestigd in Souverain 25/Mix, een nieuwe werkruimte met tal van faciliteiten: fitnessclub met wellness & zwembad, restaurant, cafetaria, levensmiddelenmarkt, en gemakkelijke toegang….
🚀 Training om uw carrière een boost te geven en uw doelen te bereiken.
🏖 5 weken vakantie
Onze wervingsprocedure
📞 30′ gesprek met Gloria of Cécilia, ons HR-team om elkaar te leren kennen.
👜 1 uur durend gesprek met Luljeta (Head of Customer Experience) en een HR-medewerker om dieper in te gaan op uw eerdere ervaring en meer te weten te komen over uw ambities + omuw vaardigheden te beoordelen.
👥 30′ met het Customer Experience-team.
🤝 30′ Laatste gesprek met Arnaud (CEO) en Gloria (HR Manager).
Let’s get in touch !
⚡ https://fr-fr.facebook.com/Auxipress/