Customer Success & Care Manager

Locatie: Vorst 25/Mix (Watermaal-Bosvoorde), Brussel, België  

Startdatum: Zo snel mogelijk 

Could you be our next Customer Success & Care Manager ? 

De belangrijkste rol van de Customer Success & Care Manager is het garanderen van klanttevredenheid. Hij of zij is verantwoordelijk voor het beheren van inkomende verzoeken, oproepen en e-mails, het genereren van opportuniteiten die omzetten in bestellingen en het identificeren en beoordelen van de behoeften van de klant om onze diensten uit te breiden.  Het doel van de Customer Success & Care Manager is om de relatie met de klant te gebruiken als een proactieve hefboom voor het opbouwen van loyaliteit en het ontwikkelen van verkoop, zodat deze relatie een bron van tevredenheid wordt en een kanaal voor het luisteren naar en ontwikkelen van producten. 

Over Auxipress 

Auxipress is de leider in media monitoring en data analyse in België. Wij leveren brand intelligence oplossingen om bedrijven in staat te stellen hun media-impact te kennen, hun imago-evolutie te verbeteren of hun imago te benchmarken met concurrenten. Dankzij de juiste mix tussen expertise en slimme algoritmen, geven we zin aan media en helpen we bedrijven om hun strategische doelstellingen te bereiken. 

Wij zijn een bedrijf op mensenmaat, geleid door experts die van hun werk houden en hun kennis graag delen met collega’s. We werken samen met hetzelfde doel: Auxipress laten evolueren in de wereld van data en nieuwe technologieën. Wat zeggen onze Auxipress-collega’s? Complete onboarding” One big family” “Super zorgzame omgeving” “Flexibel en responsief” Aarzel niet om het hen te vragen! 

Wij leren van onze nieuwe talenten en hun nieuwe ideeën. 

We werken… maar we genieten ook van de vrije momenten samen : 3 grote evenementen per jaar, 1 maandelijks sportevenement, 1 maandelijkse Lunch & Learn, enz. 

What you’ll do 

Klantenservice : reactiviteit en proactiviteit  

  • Inkomende oproepen en e-mails reactief afhandelen.  
  • De behoeften van klanten identificeren en beoordelen: zo snel mogelijk aan hun verzoeken voldoen.  
  • Proactieve communicatie onderhouden met actieve en inactieve klanten door regelmatig contact op te nemen om hun behoeften opnieuw te beoordelen en hun tevredenheid te meten.  
  • Mogelijkheden voor upselling identificeren tijdens verschillende interacties met de klant of prospect.   
  • Duurzame relaties met klanten opbouwen door open, interactieve communicatie en door ervoor te zorgen dat er een goede relatie wordt onderhouden    
  • Bereiken van maandelijkse verkoopdoelstellingen voor het Customer Experience team   
  • Vragen van klanten met voorrang behandelen en passende oplossingen bieden door te zorgen voor de juiste overdracht van vragen en informatie naar de juiste afdelingen   
  • Communicatieprocedures en -strategieën volgen die specifiek zijn voor de afdeling   
  • Verkoopadministratie: lancering, verlenging en beëindiging van orders, CRM-updates, enz. 

Klanten begeleiden op ons platform 

  • Onboarding van onze klanten door training te geven over het gebruik van het platform  
  • De training van klanten verzorgen om een juist gebruik van het platform te garanderen  
  • De klant ondersteunen tijdens de samenwerking om ervoor te zorgen dat de tool wordt gebruikt en de klant tevreden is. 

De Customer Success & Care Manager rapporteert aan het Head of Customer Experience die het team begeleidt bij zijn taken. 

What you’ll need  

  • Een erste ervaring met klantenservice is een pluspunt.   
  • U bent klantgericht en kunt omgaan met allerlei situaties.   
  • U hebt een echte team spirit en uitstekende organisatorische vaardigheden.   
  • U hebt sterke vaardigheden op het gebied van contactbeheer (telefoon, e-mail) en actieve luistervaardigheden.  
  • U staat open voor het werken aan nieuwe projecten en diensten van Auxipress.  
  • U werkt zelfstandig en flexibel.  
  • U spreekt vloeiend Nederlands en Frans; Engels is een pluspunt. 

What you’ll get 

💰 Een aantrekkelijk salarispakket inclusief smartphone, laptop, groepsverzekering, telewerkonkostenvergoeding, ecocheques, vakantiegeld en 13 maanden loon, enz.   

🤘50 nieuwe collega’s die elkaar kennen en graag samenwerken.   

👩🏻‍🤝‍🧑🏼 3 grote evenementen per jaar, maandelijkse sportsessies, Lunch&Learn’s, drinks 🍸, enz. 

🏠 Een open, flexibele en stimulerende omgeving. We zijn gevestigd in Souverain 25/Mix, een nieuwe werkruimte met tal van faciliteiten: fitnessclub met wellness & zwembad, restaurant, cafetaria, levensmiddelenmarkt, en gemakkelijke toegang….   

🚀 Training om uw carrière een boost te geven en uw doelen te bereiken.   

🏖 5 weken vakantie 

Onze wervingsprocedure 

📞 30′ gesprek met Gloria of Cécilia, ons HR-team om elkaar te leren kennen.   

👜 1 uur durend gesprek met Luljeta (Head of Customer Experience) en een HR-medewerker om dieper in te gaan op uw eerdere ervaring en meer te weten te komen over uw ambities + omuw vaardigheden te beoordelen.   

👥 30′ met het Customer Experience-team.   

🤝 30′ Laatste gesprek met Arnaud (CEO) en Gloria (HR Manager).  

 

Let’s get in touch ! 

www.auxipress.be

www.instagram.com/auxipress 

https://fr-fr.facebook.com/Auxipress/ 

https://twitter.com/Auxipress 

https://www.linkedin.com/company/auxipress-sa/

TOP