2024
Auxipress zet voet op de Franse markt met Auximedia.
Wij bieden u een ongeëvenaard overzicht van wat vandaag de media-agenda bepaalt en morgen de aandacht trekt. Vergroot de bekendheid, invloed en interesse van uw merk bij uw publiek en ontvang geselecteerd en relevant nieuws, dashboards en inzichten om elke dag de juiste beslissingen te nemen.
We maken gebruik van spitstechnologieën zoals AI, automatisering, API-integratie en beeldherkenning om je de hoogst mogelijke waarde te bieden. Onze analyses zetten de gegevens die we verzamelen om in weloverwogen besluitvormingstools. Elke expert in ons team is gespecialiseerd in zijn vakgebied en vertaalt deze schat aan gegevens in praktisch, relevant advies. Ons gepassioneerde, meertalige team zet alles op alles om uw merk een superboost te geven.
In België en Luxemburg ontsnapt niets aan onze aandacht. We volgen alle media, van online en gedrukte media tot radio, televisie en natuurlijk sociale netwerken. We gaan zelfs nog verder door nauw contact te onderhouden met internationale collega's, waardoor we meer dan 147 landen wereldwijd kunnen bestrijken.
Auxipress zet voet op de Franse markt met Auximedia.
We verhuizen naar ruimere en meer moderne kantoren in de S25.
We richten onze diensten anders in om uw merk nog meer impact te geven.
We vieren 100 jaar innovatieve oplossingen om het potentieel van uw merk te ontsluiten.
Lancering van onze AuxiAlert App en Uniq platform.
Oprichting van de GMI: Vijf Europese spelers, marktleiders in media intelligence, vormen samen met Auxipress een strategische alliantie om hun internationaal bereik te vergroten en worden een belangrijk verbond met grote internationale klanten.
Lancering van ons eerste webplatform
Pers monitoring wordt 100% digitaal.
Integratie van websites in gemonitorde media.
Opstart van het Departement Analyse en de eerste media-impactstudies.
Door CLIPCO (een concurrent) over te nemen kan Auxipress radio en TV-content integreren in de monitoring.
Lancering van de Morning Info service, het eerste digitaliseringsexperiment in België.
Overname van "Auxiliaire de la Presse" door Joachim von Beust (vader). In datzelfde jaar wordt Joachim von Beust (zoon) managing director van het bedrijf. De naam "Auxiliaire de la Presse" wordt "Auxipress".
Oprichting van het bedrijf "Auxiliaire de la Presse".