Customer Success Manager

Could you be our Customer Success Manager?  

Auxipress is de leider in media monitoring en data analyse in België. Wij bieden oplossingen voor merkintelligentie om bedrijven in staat te stellen hun media-impact te kennen, de evolutie van hun imago te verbeteren of het te vergelijken met hun concurrenten. Dankzij een slimme mix van expertise en intelligente algoritmen maken wij de media zinvol en helpen wij bedrijven hun strategische doelstellingen te bereiken.

 

What you’ll do

  • Trainen en ondersteunen van de klant in het gebruik van de oplossingen
  • Een portefeuille van key accounts beheren (20 tot 30 accounts)
  • Luisteren naar klanten om hun behoeften te identificeren en erop in te spelen
  • Een strategie voor klantenbinding ontwikkelen in coördinatie met de Sales Manager en het Sales Team dat verantwoordelijk is voor de account
  • Verzamelen van feedback en analyseren van de gebruikerservaring om verbeteringen voor te stellen
  • Zorgen voor de ontwikkeling van de klant
  • Beheer van klachten van klanten en churn
  • Het actieplan opvolgen en de resultaten en KPI’s analyseren
  • De Auxipress-werkteams coördineren en verenigen in samenhang met de businessteams en de besluitvormers bij de klanten

What you’ll need

  • U hebt een achtergrond in Communicatie, Digitaal, Marketing of Business
  • U hebt al een eerste ervaring in de sector
  • U hebt een echte team spirit en zeer goede organisatorische vaardigheden
  • U hebt kennis van de media/digitale/marketing/communicatie/PR-sector
  • U hebt een basiskennis van “marktech solutions” (SEO, html, google analytics, publieksanalyse, e-mailing…)
  • U bent klantgericht
  • U beschikt over een echt argumentatievermogen, assertiviteit en overtuigingskracht, om loyaliteitsrisico’s en upsellingkansen op te sporen
  • U bent data- en tech-georiënteerd
  • U bent autonoom en flexibel
  • U spreekt vloeiend Frans EN Nederlands, Engels is een pluspunt.
  • Laat ons uw “can do” spirit zien!

What you’ll get

  • Een interessant salarispakket
  • Een goed bereikbare werkplek in Brussel (dicht bij de autosnelwegen) met moderne en goed verbonden kantoren
  • De flexibiliteit van thuiswerken
  • Een dynamisch, tweetalig en vriendelijk team
  • Een geweldige kans om uw vaardigheden voortdurend te ontwikkelen en uzelf te verbeteren