Customer Success Manager

*Om te solliciteren kan je een e-mail met cv sturen naar [email protected]*

Could you be our next Customer Success Manager ?  

De Customer Success Manager is het belangrijkste contactpunt met de klant en is zowel de ambassadeur van de klant binnen onze organisatie als de ambassadeur van onze organisatie bij onze klanten. Hij/Zij is direct betrokken bij de onboarding- en aftersalesfasen van de verkoopcyclus.   

 Hij/Zij ondersteunt de klant en zorgt ervoor dat de oplossingen worden geleverd volgens de afgesproken deliverables en planning. Het doel van de CSM is om de klantrelatie te gebruiken als een proactieve hefboom voor het ontwikkelen van klantentrouw en business, met behoud van voortdurende tevredenheid. Hij/Zij begeleidt onze klanten bij het gebruik van onze oplossingen, vergemakkelijkt hun ontwikkeling en helpt om van de klantrelatie een geprivilegieerd kanaal te maken voor luisteren en productontwikkeling. 

  

About Auxipress  

Auxipress is de leider in media monitoring en data analyse in België. Wij leveren brand intelligence oplossingen om bedrijven in staat te stellen hun media-impact te kennen, hun imago-evolutie te verbeteren of hun imago te benchmarken met concurrenten. Dankzij de juiste mix tussen expertise en slimme algoritmen, geven we zin aan media en helpen we bedrijven om hun strategische doelstellingen te bereiken. 

Wij zijn een bedrijf op mensenmaat, geleid door experts die van hun werk houden en hun kennis graag delen met collega’s. We werken samen met hetzelfde doel: Auxipress laten evolueren in de wereld van data en nieuwe technologieën. Wat zeggen onze Auxipress-collega’s? Complete onboarding” One big family” “Super zorgzame omgeving” “Flexibel en responsief” Aarzel niet om het hen te vragen! 

Wij leren van onze nieuwe talenten en hun nieuwe ideeën. 

We werken… maar we genieten ook van de vrije momenten samen : 3 grote evenementen per jaar, 1 maandelijks sportevenement, 1 maandelijkse themalunch, 1 maandelijkse e-learning lunch, enz. 

  

What you’ll do  

Onboarding, training en klantenrelaties 

  • Onboarding van klanten organiseren door een grondige training te geven over het gebruik van de oplossingen.. 
  • Verantwoordelijk zijn voor de training van klanten om ervoor te zorgen dat ze de functionaliteiten volledig begrijpen. 
  • Voortdurende trainingen (webinars) geven over onze services aan grote groepen van klanten. 

 

Ondersteuning, behoud en vernieuwing van klanten 

  • Beheren en tevreden stellen van de klantenportefeuille.  
  • Een strategie voor klantenbinding en -ontwikkeling opstellen en implementeren.  
  • Deelnemen aan de implementatie van een globaal Auxipress klantontvangstproces. 
  • Goed naar klanten luisteren om hun behoeften te identificeren en te beantwoorden.  
  • Anticiperen op vernieuwingen en een plan opstellen om nauw samen te werken met onze klanten.  
  •  Zorgen voor de groei van de klantenportefeuille door leads op te sporen en te genereren om het gebruik van onze diensten uit te breiden.  
  •  Ontwikkelingskansen doorgeven aan de verkoopteams en deelnemen aan de ontwikkeling van passende oplossingen.   
  • Meewerken en de klant helpen een marketingvisie op te bouwen met behulp van onze gegevens van het platform.  
  •  Rapporteren aan de Head of Customer Experience, die het team zal begeleiden in de missies. 

  

What you’ll need  

  • U hebt een achtergrond in Communicatie, Digitaal, Marketing, Bedrijfskunde of vergelijkbaar.  
  • U hebt kennis van de media/digitaal/marketing/communicatie/PR-sector.  
  • Een eerste ervaring in de sector is een pluspunt.   
  • U bent data- en technisch georiënteerd, met een sterke interesse in de digitale wereld.  
  • U hebt een echte Team Spirit en uitstekende organisatorische vaardigheden.   
  • U hebt een basiskennis van marktech-oplossingen (SEO, html, google analytics, doelgroepanalyse, e-mailing, enz.)     
  • U bent klantgericht en kan goed omgaan met allerlei situaties.   
  • U hebt goede overtuigingsvaardigheden en bent in staat om risico’s en upselling-mogelijkheden te detecteren.   
  • U hebt sterke vaardigheden op het gebied van contactbeheer (telefoon, e-mail) en actieve luistervaardigheden.   
  • U staat open voor het werken voor nieuwe projecten en diensten van Auxipress.   
  • U werkt autonoom en flexibel.   
  • U spreekt vloeiend Frans, Nederlands en Engels. 

                                                                                                  

What you’ll get 

💰 Een aantrekkelijk salarispakket inclusief smartphone, laptop, groepsverzekering, thuiswerkvergoeding, vakantiegeld en 13 maanden loon, ecocheques, etc. 

 🤘50 nieuwe collega’s die elkaar kennen en graag samenwerke. 

👩🏻‍🤝‍🧑🏼 3 grote evenementen per jaar, maandelijkse sportsessies, interne Lunch&Learn’s, drinks 🍸, enz. 

🏠 Een werkplek met open ruimte, flexibele en stimulerende omgeving. We zijn gevestigd in Souverain 25/Mix, een nieuwe werkruimte met tal van faciliteiten: fitnessclub met wellness & zwembad, restaurant, cafetaria, food market en gemakkelijke bereikbaar…. 

 🚀 Geweldige trainingen om uw carrière een boost te geven en u te helpenuw doelen te bereiken. 

 🏖 5 weken vakantie. 

   

Onze aanwervingsprocedure 

 📞30′ gesprek met Gloria, onze HR manager om u te leren kennen. 

 👜 1 uur interview met Luljeta (Head of Customer Experience) en Gloria om dieper in te gaan op uw ervaringen uit het verleden en meer te weten te komen over uw ambities + om uw vaardigheden te beoordelen. 

 👥 30’ vergadering met het team : Camille (Customer Success Manager) en Luljeta. 

 🤝 30’ Laatste vergadering met Arnaud (CEO) en Gloria (HR Manager). 

Let’s get in touch ! 

www.auxipress.be

www.instagram.com/auxipress 

https://fr-fr.facebook.com/Auxipress/ 

https://twitter.com/Auxipress 

https://www.linkedin.com/company/auxipress-sa/

 

 

TOP