*Om te solliciteren kan je een e-mail met cv sturen naar [email protected]*
Could you be our next Customer Success Manager ?
De Customer Success Manager is het belangrijkste contactpunt met de klant en is zowel de ambassadeur van de klant binnen onze organisatie als de ambassadeur van onze organisatie bij onze klanten. Hij/Zij is direct betrokken bij de onboarding- en aftersalesfasen van de verkoopcyclus.
Hij/Zij ondersteunt de klant en zorgt ervoor dat de oplossingen worden geleverd volgens de afgesproken deliverables en planning. Het doel van de CSM is om de klantrelatie te gebruiken als een proactieve hefboom voor het ontwikkelen van klantentrouw en business, met behoud van voortdurende tevredenheid. Hij/Zij begeleidt onze klanten bij het gebruik van onze oplossingen, vergemakkelijkt hun ontwikkeling en helpt om van de klantrelatie een geprivilegieerd kanaal te maken voor luisteren en productontwikkeling.
About Auxipress
Auxipress is de leider in media monitoring en data analyse in België. Wij leveren brand intelligence oplossingen om bedrijven in staat te stellen hun media-impact te kennen, hun imago-evolutie te verbeteren of hun imago te benchmarken met concurrenten. Dankzij de juiste mix tussen expertise en slimme algoritmen, geven we zin aan media en helpen we bedrijven om hun strategische doelstellingen te bereiken.
Wij zijn een bedrijf op mensenmaat, geleid door experts die van hun werk houden en hun kennis graag delen met collega’s. We werken samen met hetzelfde doel: Auxipress laten evolueren in de wereld van data en nieuwe technologieën. Wat zeggen onze Auxipress-collega’s? Complete onboarding” One big family” “Super zorgzame omgeving” “Flexibel en responsief” Aarzel niet om het hen te vragen!
Wij leren van onze nieuwe talenten en hun nieuwe ideeën.
We werken… maar we genieten ook van de vrije momenten samen : 3 grote evenementen per jaar, 1 maandelijks sportevenement, 1 maandelijkse themalunch, 1 maandelijkse e-learning lunch, enz.
What you’ll do
Onboarding, training en klantenrelaties
Ondersteuning, behoud en vernieuwing van klanten
What you’ll need
What you’ll get
💰 Een aantrekkelijk salarispakket inclusief smartphone, laptop, groepsverzekering, thuiswerkvergoeding, vakantiegeld en 13 maanden loon, ecocheques, etc.
🤘50 nieuwe collega’s die elkaar kennen en graag samenwerke.
👩🏻🤝🧑🏼 3 grote evenementen per jaar, maandelijkse sportsessies, interne Lunch&Learn’s, drinks 🍸, enz.
🏠 Een werkplek met open ruimte, flexibele en stimulerende omgeving. We zijn gevestigd in Souverain 25/Mix, een nieuwe werkruimte met tal van faciliteiten: fitnessclub met wellness & zwembad, restaurant, cafetaria, food market en gemakkelijke bereikbaar….
🚀 Geweldige trainingen om uw carrière een boost te geven en u te helpenuw doelen te bereiken.
🏖 5 weken vakantie.
Onze aanwervingsprocedure
📞30′ gesprek met Gloria, onze HR manager om u te leren kennen.
👜 1 uur interview met Luljeta (Head of Customer Experience) en Gloria om dieper in te gaan op uw ervaringen uit het verleden en meer te weten te komen over uw ambities + om uw vaardigheden te beoordelen.
👥 30’ vergadering met het team : Camille (Customer Success Manager) en Luljeta.
🤝 30’ Laatste vergadering met Arnaud (CEO) en Gloria (HR Manager).
Let’s get in touch !
⚡ https://fr-fr.facebook.com/Auxipress/
⚡ https://twitter.com/Auxipress
⚡ https://www.linkedin.com/company/auxipress-sa/