Auxipress Client Day 2024: Een dag vol inzichten, samenwerking en innovatie

Auxipress Client Day 2024: Een dag vol inzichten, samenwerking en innovatie

Bedankt voor jullie komst op 10 oktober voor onze Client Day!

We willen iedereen bedanken die aanwezig was op onze Auxipress Client Day 2024! Het was een fantastische editie, gevuld met verhelderende discussies, workshops en waardevolle netwerkmogelijkheden. Voor ons draait Client Day om teruggeven: Het is onze manier om onze klanten te bedanken door ze de gelegenheid te bieden om onze teams te ontmoeten, hun mening te geven en te zien hoe hun feedback ons helpt om verdere innovaties vorm te geven. We hopen dat u naar huis bent gegaan met frisse ideeën waar u en uw merk de komende tijd van zullen profiteren.

Een dag vol inzichten en delen

Panelgesprek

We begonnen de dag met een ontbijt en vier inspirerende panelleden: Katrien Kiekens van Agentschap Wegen en Verkeer, Cristelle Noirhomme namens GSK, Junior Malela van Colruyt Group en Stéphane Kinable voor Proximus. Zij toonden het brede scala aan Media Intelligence-toepassingen en deelden praktische tips over hoe bedrijven de waarde van alle beschikbare gegevens kunnen maximaliseren.

Workshops

Na het panelgesprek en de vraag- en antwoordsessie organiseerden we 4 verschillende workshops, in het Frans en in het Nederlands:

  • Beschermen: Het Client Experience Team demonstreerde de reeks automatische alerts die kunnen worden ingesteld op het Universal Insights platform.
  • Beslissen: Hugo Laporte (Editorial Content Coordinator) & Thierry Cornez (COO) introduceerden onze nieuwe Market Intelligence-rapporten.
  • Vooruitgaan: Axel Van Nijverseel (Senior Media & Data Analyst) & Virginie Gallois (Analyses Operations Manager) presenteerden onze BRAND health methode
  • Inspireren: Het Client Experience Team presenteerde een inspirerende case over influencer detectie en competitive intelligence, en demonstreerde hoe je je kunt onderscheiden door inzicht te krijgen in doelgroepen, trends en concurrenten

 

Lunch & Netwerken

Tijdens de lunch wisselden de deelnemers ideeën en ervaringen uit, keken ze terug op de workshops en smeedden ze toekomstige campagnes. Het was heerlijk om de magie van de Auxipress community aan het werk te zien, onder het genot van een buffet met sandwiches en wraps.

De waarde van een Client Day

Een Client Day biedt niet alleen voordelen voor klanten. Hen samenbrengen met je team voor een dag van open dialoog, samenwerking en leren heeft iets heel transformerends.

Een Client Day is een aanzet om onze missie opnieuw te bekijken, de beste praktijken tussen teams te delen, teamwerk te bevorderen, onze value proposition te herbekijken en de sterke punten van ons team te laten zien. Het is een barometer voor ons bedrijf en geeft een duidelijk beeld van waar we staan, hoe onze diensten aanslaan bij onze klanten en waar er ruimte is voor verbetering. Het is ook een kans om de prestaties van ons team te vieren en na te denken over onze toegevoegde waarde.

Een dergelijk evenement zit vol geweldige momenten, teamwerk en een voldoening die nog lang blijft hangen. Het is een bevestiging van onze raison d’être.

Volg ons voor meer!

Voor iedereen die het evenement wil herbeleven, of er niet bij kon zijn, hebben we een korte video gemaakt met de hoogtepunten van de 2024 Client Day.

Vergeet ons niet te volgen op LinkedIn voor updates over toekomstige evenementen, inzichten in de sector en exclusieve inhoud. We hebben nog meer spannende dingen in petto, en we zouden het leuk vinden als jij daar deel van uitmaakt!

Nogmaals bedankt om van onze Client Day een succes te maken, en we kijken ernaar uit om je volgend jaar weer te zien!

Élevons votre marque.
Travaillons ensemble.

Contactez-nous
TOP