Auxipress Klantendag: Waarom persoonlijke ontmoetingen zo belangrijk zijn

Auxipress Klantendag: Waarom persoonlijke ontmoetingen zo belangrijk zijn

De banden aanhalen: Doe mee aan de Auxipress Klantendag op 12 oktober.

Inschrijven voor de klantendag

Auxipress Client Day

Soms lijkt ons leven alleen maar te bestaan uit scrollen, klikken en praten tegen een scherm. Misschien denk je dat dit bij mediaprofessionals nog meer zo is, maar vergis je niet. Bij Auxipress geloven we oprecht in de kracht van persoonlijke gesprekken. Daarom organiseren we een klantendag op 12 oktober. Dit is wat je eruit kunt halen:

Kijk weg van het scherm

Als professionele mediageeks houden we nu eenmaal van data en statistieken – dat is ons ding. Maar elke dag zijn we ons volledig bewust van de mensen achter die cijfers. Mensen die verhalen vertellen en dromen waarmaken. Mensen zoals jij. Het doel van ons bedrijf is om de handen in elkaar te slaan, samen op weg te gaan en te begrijpen waar jouw wereld om draait. We zijn meer dan alleen maar mediageeks. We zijn jouw link naar de wereld achter het scherm.

Samen wijzer

Stel je voor: je brengt een dag door met mensen die tegen dezelfde obstakels aankijken als jij. Of op zijn minst vergelijkbare obstakels. Het is een zelfhulpgroep voor bedrijven, maar dan zonder de ongemakkelijke stoelenkring en met ontbijt en lunch inbegrepen. Laten we onze succesverhalen, mislukkingen en tips voor ons Universal Insights-platform uitwisselen. Bij Auxipress zijn we niet alleen experts; we helpen je vooruitgaan, leren en groeien, als partners.

Krijg nieuwe ideeën

Heb je al eens gemerkt dat de beste ideeën vaak ontstaan tijdens informele gesprekken? Dat hebben wij dus ook! Reden te meer om elkaar te ontmoeten en oplossingen te bedenken die voor jou werken. We laten je zien hoe je de ROI van je campagnes kunt meten. We bespreken de waarde van sociale media in PR. We benchmarken jouw merk ten opzichte van je concurrenten. We spreken vrijuit, zien het groot en zien waar het ons brengt.

Onze eregast deelt haar ervaring

Kennis delen helpt ons in onze dagelijkse taken. Tijdens onze klantendag deelt Ine Tassignon, woordvoerster en externe communicatiemanager bij Delhaize, haar expertise in crisisbeheer en bedrijfscommunicatie, en haar visie over media intelligence in het snel veranderende landschap van vandaag.

Van handdrukken naar high-fives

We doen misschien wel zaken met elkaar, maar een ontmoeting mag meer zijn dan pakken en stropdassen. We willen dat onze klantendag gaat over echt verbinden. Jouw succes is ons succes, en we zijn hier om je aan te moedigen, inclusief high-fives.

Onze Klantendag komt eraan op 12 oktober. We willen verder gaan dan e-mails en spreadsheets, samen met jou. Heb je er ook zin in? Registreer je dan hier en neem een collega mee.

Tot dan!

#AuxipressKlantendag

Élevons votre marque.
Travaillons ensemble.

Contactez-nous
TOP