Lancering van de GMI – Global Media Intelligence alliance

Lancering van de GMI – Global Media Intelligence alliance

Zes bedrijven, marktleiders van de Media Intelligence, ondertekenden zopas een strategische alliantie om hun wereldwijde samenwerking te versterken.

De stichtende leden zijn: Acceso (Spanje), l’Argus de la Presse (Frankrijk), L’Eco della Stampa (Italië), Pressdata (UK), Unicepta (Duitsland) en Auxipress (België).

GMI is een wereldwijde alliantie met lokale expertise in verschillende landen. De voordelen van deze alliantie zijn talrijk. “Door onze krachten te bundelen, kunnen wij met trots een uitgebreide dekking en een directe media-analyse aanbieden in 15 landen en talloze partnerlanden wereldwijd. Onze gebundelde krachten zullen een antwoord bieden op de toegenomen vraag van de markt”, zegt Joachim von Beust, gedelegeerd bestuurder en oprichter van Auxipress.

De alliantie positioneert zich als een verenigd merk voor internationale openbare aanbestedingen en pitches. De leden zijn ook van plan om gemeenschappelijke normen omtrent de overdracht van gegevens, technologisch onderzoek en de uitwisseling van expertise m.b.t. media intelligence te ontwikkelen.

Til je merk hoger.
Samen met ons.

Contacteer ons