Success Story : Edenred

Success Story : Edenred

Edenred is de Belgische leider in betaaloplossingen bestemd voor bedrijven en de uitvinder van Ticket Restaurant. Met meer dan 1,6 miljoen Belgische gebruikers en 10.000 bedrijfsklanten moet Edenred steeds op de hoogte zijn van wat er over zijn merk en zijn markt wordt gezegd. Wij spraken met David Dupuis, Head of Communications bij Edenred, over hoe belangrijk het is om de controle te behouden over het merkimago.

 

Challenge

Een merk met zoveel media-aandacht als Edenred moet zijn merkimago onder controle hebben en een volledig zicht hebben op elke vermelding ervan in de media. Bovendien moeten deze mediaoptredens worden gekwantificeerd en intern doeltreffend worden gedeeld.

Solutions

Dankzij Auxipress geniet Edenred van een volledige mediamonitoring. “Ik kan er zeker van zijn dat ik niets mis van wat er in de online en offline pers verschijnt,” zegt David Dupuis. Iedere dag, en soms meermaals per dag, worden er persclippings naar het hoofd communicatie gezonden, die ze gemakkelijk kan kwalificeren en onder de aandacht van zijn collega’s kan brengen.

Added value

Wanneer u precies weet wat er over uw merk wordt gezegd, kunt u het beschermen dankzij een volledig overzicht van de mening van uw publiek. Bovendien leert u zo uw publiek beter kennen en kunt u het doeltreffender bereiken via meer gerichte communicatieacties.

Customized Solutions

Protect

Inspire

Élevons votre marque.
Travaillons ensemble.

Contactez-nous
TOP