Grote Maatschappelijke Kwesties : Is het nodig dat merken zich positioneren ?

Grote Maatschappelijke Kwesties : Is het nodig dat merken zich positioneren ?

Moet uw merk zich positioneren ten aanzien van belangrijke maatschappelijke kwesties?

Wat zijn de voordelen en risico’s voor uw merk om zich te positioneren in maatschappelijke kwesties?
Moet uw merk deelnemen aan de debatten die momenteel centraal staan in de mediagesprekken?

Onze white paper verkent de evolutie en de plaats die milieu- en inclusiekwesties innemen in het merkenuniversum via :

✅ Een uitgebreide media-analyse;
✅ Interviews met vertegenwoordigers van grote merken zoals Proximus, Ikea en Fairtrade;
✅ De deelname van een specialist ter zake, professor aan de UCLouvain.

Vul dit korte formulier in en krijg toegang tot uw white paper!

Grand Enjeux Sociétaux: Les marques doivent elles se positionner ? NL

Élevons votre marque.
Travaillons ensemble.

Contactez-nous