Van best practice tot revolutionaire aha-erlebnis: je vindt 't hier, op de Auxipress-blog!

Het digitale kantelpunt voor radio komt eraan in 2024
All Articles

Het digitale kantelpunt voor radio komt eraan in 2024

By Julien Robert

Luisteren Belgen nog steeds naar de radio? Dat is wat MaRadio.be probeerde te achterhalen. Auxipress was aanwezig op de Digital Radio Day 2024 waar MaRadio.be de resultaten van zijn onderzoek voorstelde. In 2023 werden 1500 Belgen tussen 12 en 74 jaar oud bevraagd over hun gebruik van FM- en digitale radio, en de resultaten zijn duidelijk: de radio moet zichzelf heruitvinden! In dit artikel presenteren we de vijf belangrijkste inzichten over de Belgen en hun radio.
Lees meer
Auxipress verhuist!
All Articles Inside News

Auxipress verhuist!

Auxipress op weg naar een nog mooiere toekomst!
We leggen ons talent in de watten
All Articles Inside News

We leggen ons talent in de watten

Auxipress begint een nieuw hoofdstuk, met extra motivatie en waardering voor ons talent !
Crisiscommunicatie in een wereld waarin alles mogelijk is: De mediamatrix doorzien
All Articles Marketing and communication Media intelligence News and trends

Crisiscommunicatie in een wereld waarin alles mogelijk is: De mediamatrix doorzien

De pandemie heeft de rol van communicatieleiders voorgoed veranderd: zij moesten zich aanpassen aan virtuele communicatie, anticiperen op verontrustend nieuws en effectief gebruik maken van media intelligence.
Gaming en esport in het oog van de media
All Articles Media intelligence Digital

Gaming en esport in het oog van de media

In deze gedigitaliseerde tijden is de markt van gaming en esport exponentieel gegroeid. Ze zijn een industrie op zich geworden, met een fanbase die maar blijft toenemen en steeds grotere evenementen over de hele wereld. Ook in België is deze evolutie niet onopgemerkt gebleven: dat is te zien aan de brede interesse hiervoor in de media.
5 gouden regels voor een succesvolle marketingstrategie
Marketing and communication Media intelligence Digital

5 gouden regels voor een succesvolle marketingstrategie

Wil een merk groeien, dan moet het ondersteund worden door een passende en doeltreffende marketingstrategie.
Hoe om te gaan met een crisis?
All Articles

Hoe om te gaan met een crisis?

Crisiscommunicatie is eigenlijk een onderdeel van public relations, een deel van het PR-vak dat gaat over hoe je een individu of een bedrijf kan beschermen tegen imagoschade.
6 tips voor merktrouw
All Articles

6 tips voor merktrouw

"Een trouwe klant kost tot vijf keer minder dan een nieuwe winnen." - Dawkins en Reichheld
Grote maatschappelijke kwesties : Interview met Catherine Bals – Proximus
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Grote maatschappelijke kwesties : Interview met Catherine Bals – Proximus

Interview met Catherine Bals, Sustainability Department Lead bij Proximus, een Belgische telecomoperator, en al meer dan 20 jaar werkzaam binnen de groep.
Grote maatschappelijke kwesties : Interview met Anne-Clotilde Picot – IKEA
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Grote maatschappelijke kwesties : Interview met Anne-Clotilde Picot – IKEA

Interview met Anne-Clotilde Picot, Country People & Culture Manager bij Ikea, het internationale meubelmerk dat design en comfort samenbrengt tegen betaalbare prijzen voor mensen over de hele wereld.
Grote maatschappelijke kwesties : Interview met Andrea Catellani
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Grote maatschappelijke kwesties : Interview met Andrea Catellani

Interview met Andrea Catellani, professor Communicatie aan de UCLouvain en voorzitter van de jury van de Master in Communicatie.
1 2 3 4 5 17
TOP