Van best practice tot revolutionaire aha-erlebnis: je vindt 't hier, op de Auxipress-blog!

Grote maatschappelijke kwesties : Interview van Andrea Catellani
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Grote maatschappelijke kwesties : Interview van Andrea Catellani

By Lisa von Beust

Interview met Andrea Catellani, professor Communicatie aan de UCLouvain en voorzitter van de jury van de Master in Communicatie.
Lees meer
Met de podcasts, ons aanbod breidt uit!
Media intelligence All Articles Inside News

Met de podcasts, ons aanbod breidt uit!

Het Belgisch medialandschap is permanent in verandering. Er is een steeds sterkere tendens naar mediaconsumptie ‘on demand’, er wordt steeds minder lineair gekeken en geluisterd.
Auxipress stelt zijn nieuwe CEO voor: Arnaud Steinkuhler
All Articles Use cases Inside News

Auxipress stelt zijn nieuwe CEO voor: Arnaud Steinkuhler

Joachim von Beust, afgevaardigd bestuurder en zijn directiecomité benoemen Arnaud Steinkuhler in de functie van Chief Executive Officer
Interview van Arnaud Steinkuhler, onze nieuwe CEO
All Articles Inside News

Interview van Arnaud Steinkuhler, onze nieuwe CEO

Arnaud Steinkuhler is net benoemd als nieuwe CEO van Auxipress, om onze positie te bevestigen als Belgische marktleider op vlak van Brand Intelligence door media monitoring en het opvolgen van digitale doelgroepen. Ik heb hem enkele vragen gesteld zodat hij ons een blik kan gunnen op zijn toekomstplannen voor het bedrijf.
In marketing influence zou publiek altijd gelijk moeten staan aan relevantie
All Articles Marketing and communication Digital

In marketing influence zou publiek altijd gelijk moeten staan aan relevantie

Vandaag zijn er 5.026.000 Instagram-gebruikers in België, oftewel 42,9% van de hele Belgische bevolking.
Auxipress Widget – PUB Magazine: Human First
All Articles Topic targeting report

Auxipress Widget – PUB Magazine: Human First

In samenwerking met PUB Magazine stelt Auxipress voor: de barometer voor een onderwerp in het nieuws. Ontdek de verschillende aspecten van gelijkheid en milieu.
Op welke manier de juiste informatie vergaren in real time?
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Op welke manier de juiste informatie vergaren in real time?

Op een moment waarop merken nog nooit zo zichtbaar zijn geweest, lijkt één van hun grootste uitdagingen het zo snel mogelijk op de hoogte worden gebracht van wat er wordt gezegd over hen, hun concurrenten of hun sector.
Hoe kan je een doeltreffende marketingstrategie opzetten op alle communicatiekanalen ?
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Hoe kan je een doeltreffende marketingstrategie opzetten op alle communicatiekanalen ?

Omdat er bovenop de traditionele communicatiekanalen steeds meer sociale netwerken bijkomen, moet de informatie die door verschillende departementen in een bedrijf gedeeld wordt steeds meer op elkaar afgesteld worden.
Klimaat en mobiliteit op de politieke agenda?
All Articles Media intelligence News and trends Topic targeting report

Klimaat en mobiliteit op de politieke agenda?

Niet alle thema’s krijgen evenveel aandacht, noch in de media, noch in de politiek. De onderwerpen klimaat en mobiliteit zijn beide essentieel, maar worden niet evenveel behandeld in de kranten en initiatieven van onze leiders.
Is ROI wel altijd een relevant meetinstrument in marketing ?
All Articles Marketing and communication Digital

Is ROI wel altijd een relevant meetinstrument in marketing ?

Hoe kan je de ROI-waarde van marketingcampagnes berekenen ?
Hoe kan je efficiënt Big Data behandelen ?
All Articles Social Media Marketing and communication

Hoe kan je efficiënt Big Data behandelen ?

Grote hoeveelheden data beheren en benutten is nog steeds een uitdaging voor veel merken.
1 2 3 4 5 14