Van best practice tot revolutionaire aha-erlebnis: je vindt 't hier, op de Auxipress-blog!

Webinar Lunch & Learn November: Level-up your PR!
All Articles News and trends

Webinar Lunch & Learn November: Level-up your PR!

By Virginie Gallois

Hoe pas je je contentstrategieën aan om je PR te optimaliseren?
Lees meer
Hoe om te gaan met een crisis?
All Articles

Hoe om te gaan met een crisis?

Crisiscommunicatie is eigenlijk een onderdeel van public relations, een deel van het PR-vak dat gaat over hoe je een individu of een bedrijf kan beschermen tegen imagoschade.
6 tips voor merktrouw
All Articles

6 tips voor merktrouw

"Een trouwe klant kost tot vijf keer minder dan een nieuwe winnen." - Dawkins en Reichheld
Grote maatschappelijke kwesties : Interview met Catherine Bals – Proximus
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Grote maatschappelijke kwesties : Interview met Catherine Bals – Proximus

Interview met Catherine Bals, Sustainability Department Lead bij Proximus, een Belgische telecomoperator, en al meer dan 20 jaar werkzaam binnen de groep.
Grote maatschappelijke kwesties : Interview met Anne-Clotilde Picot – IKEA
Marketing and communication Media intelligence All Articles

Grote maatschappelijke kwesties : Interview met Anne-Clotilde Picot – IKEA

Interview met Anne-Clotilde Picot, Country People & Culture Manager bij Ikea, het internationale meubelmerk dat design en comfort samenbrengt tegen betaalbare prijzen voor mensen over de hele wereld.
Grote maatschappelijke kwesties : Interview met Andrea Catellani
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Grote maatschappelijke kwesties : Interview met Andrea Catellani

Interview met Andrea Catellani, professor Communicatie aan de UCLouvain en voorzitter van de jury van de Master in Communicatie.
Black Friday: Overconsumptie of een kans om niet te missen?!
All Articles Marketing and communication Digital

Black Friday: Overconsumptie of een kans om niet te missen?!

Black Friday vindt elk jaar plaats op de laatste vrijdag van november, net na Thanksgiving. Bij deze gelegenheid maken zowel grote als kleine detailhandelaren van de gelegenheid gebruik om hun verkoop te stimuleren.
Media-rapport 2022
Inside News Marketing and communication Media intelligence

Media-rapport 2022

Heeft uw merk aan zichtbaarheid gewonnen in 2022? Waar bevindt uw merk zich ten opzichte van de concurrentie?
Waarom is media monitoring zo belangrijk voor uw merk?
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Waarom is media monitoring zo belangrijk voor uw merk?

Tegenwoordig heeft een merk zijn eigen media-aanwezigheid. Of het nu consumenten, commentatoren of zelfs opinieleiders zijn, zijn er veel mensen die publiekelijk over uw bedrijf zouden kunnen praten: het is daarom essentieel voor merken om te leren hoe ze hun imago kunnen beheren. Daarom letten een groot aantal bedrijven heel hard op hun aanwezigheid in de media en de perceptie hiervan. De redenen voor deze monitoring zijn meervoudig en goed gedefinieerd, hier zijn ze.
Wees op de hoogte, voor iedereen anders: Waarom is het essentieel voor merken?
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Wees op de hoogte, voor iedereen anders: Waarom is het essentieel voor merken?

Vandaag de dag is het van essentieel belang om geïnformeerd te worden over wat er om ons heen gebeurt, zowel op nationaal als op internationaal niveau, en nog belangrijker voor bedrijven die aanwezig en efficiënt willen zijn op de markt, met een doel in gedachten: competitief blijven.
Rapport over Alternatieve Mobiliteit
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Rapport over Alternatieve Mobiliteit

Wist u dat de fiets veruit het meest genoemde vervoermiddel was in de media met betrekking tot duurzame mobiliteit?
1 2 3 4 5 17
TOP