Van best practice tot revolutionaire aha-erlebnis: je vindt 't hier, op de Auxipress-blog!

Grote maatschappelijke kwesties : Interview van Andrea Catellani
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Grote maatschappelijke kwesties : Interview van Andrea Catellani

By Lisa von Beust

Interview met Andrea Catellani, professor Communicatie aan de UCLouvain en voorzitter van de jury van de Master in Communicatie.
Lees meer
Achter de schermen van Auxipress – Wie schuilt er achter uw Daily News?
Inside News

Achter de schermen van Auxipress – Wie schuilt er achter uw Daily News?

Wie schuilt er achter de verschillende beroepen bij Auxipress? In dit interview neemt Hugo Laporte, Editorial Content Coordinator – Redaction, ons mee achter de schermen van zijn job.
Auxipress-barometer – Belgische sporters in de media
Media intelligence Digital All Articles

Auxipress-barometer – Belgische sporters in de media

Ontdek de Auxipress-barometer, powered by Free Insights, uw gratis newsjacking tool.
Interview met Eponine, de maker van de “epobertemes” account
All Articles Use cases Social Media

Interview met Eponine, de maker van de “epobertemes” account

De juiste influencer vinden is tegenwoordig heel belangrijk in de communicatie van een merk.
De radio, het medium zonder grenzen
Digital All Articles Use cases

De radio, het medium zonder grenzen

Volgens een enquête uitgevoerd door de CSA (Conseil Supérieur de l'Audiovisuel) bezit 99% van de Belgen een medium waarmee zij naar de radio kunnen luisteren. Dit maakt van de radio het toegankelijke medium bij uitstek. Voor de meeste luisteraars is de radio in 2022 nog steeds een vertrouwd medium, en de technologie ervan is in de loop der jaren blijven evolueren. Hoe slaagt de radio er nog steeds in om zichzelf opnieuw uit te vinden? Hoe past het zich aan aan luisteraars die veeleisender en onvoorspelbaarder zijn geworden in hun luistergewoontes?      
Auxipress-barometer – Belgische merken in de media
Topic targeting report

Auxipress-barometer – Belgische merken in de media

Ontdek de Auxipress-barometer, powered by Free Insights, uw gratis newsjacking tool.
Eco-influencers, de verdedigers van de ecologie
All Articles Social Media Marketing and communication

Eco-influencers, de verdedigers van de ecologie

Het ecologische vraagstuk is vandaag de dag alomtegenwoordig in de maatschappij. Op sociale netwerken zijn toegewijde eco-influencers aan het werk, met een educatieve aanpak. Zijn zij de nieuwe woordvoerders van de milieuproblemen? Dat is wel wat ze willen, door hun publiek te sensibiliseren. Laat ons die “groene” influencers even van naderbij bekijken…
Is influencer marketing relevant voor B2B?
Social Media Marketing and communication

Is influencer marketing relevant voor B2B?

B2C adverteerders verkiezen al jaren influencer marketing om reclame te maken. Maar wat als een merk andere bedrijven als klanten heeft? B2B influencers bestaan ook, en de markt bloeit volop!
Achter de schermen van Auxipress – Wie schuilt er achter uw monitoring?
All Articles Inside News Media intelligence

Achter de schermen van Auxipress – Wie schuilt er achter uw monitoring?

Wie schuilt er achter de verschillende beroepen bij Auxipress? In dit interview neemt Tim Puttemans - Head of Print, ons mee achter de schermen van zijn job.
Weet u zeker dat u over alle kaarten beschikt om doeltreffende campagnes op te zetten?
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Weet u zeker dat u over alle kaarten beschikt om doeltreffende campagnes op te zetten?

Als Marketeer is het altijd een uitdaging om producten succesvol te lanceren en campagnes te voeren die een echte invloed hebben.
Interview met Céline, die de blog ‘I do it myself’ opstartte
All Articles Use cases Social Media

Interview met Céline, die de blog ‘I do it myself’ opstartte

"Als de influencer juist gekozen is, kan dat een heel doelgerichte boodschap opleveren."
1 2 3 4 14