Van best practice tot revolutionaire aha-erlebnis: je vindt 't hier, op de Auxipress-blog!

Het beschermen van perscontent en het gebruik van media monitoring
Inside News News and trends

Het beschermen van perscontent en het gebruik van media monitoring

By

Lees meer
Media-rapport 2022
Inside News Marketing and communication Media intelligence

Media-rapport 2022

Is uw merk zichtbaarder geworden in 2022? Waar staat uw merk ten opzichte van de concurrentie?
Waarom is media monitoring zo belangrijk voor uw merk?
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Waarom is media monitoring zo belangrijk voor uw merk?

Tegenwoordig heeft een merk zijn eigen media-aanwezigheid. Of het nu consumenten, commentatoren of zelfs opinieleiders zijn, zijn er veel mensen die publiekelijk over uw bedrijf zouden kunnen praten: het is daarom essentieel voor merken om te leren hoe ze hun imago kunnen beheren. Daarom letten een groot aantal bedrijven heel hard op hun aanwezigheid in de media en de perceptie hiervan. De redenen voor deze monitoring zijn meervoudig en goed gedefinieerd, hier zijn ze.
Wees op de hoogte, voor iedereen anders: Waarom is het essentieel voor merken?
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Wees op de hoogte, voor iedereen anders: Waarom is het essentieel voor merken?

Vandaag de dag is het belangrijk om geïnformeerd te worden over wat er om ons heen gebeurt, zowel op nationaal als op internationaal niveau. Het is nog belangrijker voor bedrijven die aanwezig en efficiënt willen zijn op de markt, met een doel in gedachten: competitief blijven.
Rapport over Alternatieve Mobiliteit
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Rapport over Alternatieve Mobiliteit

Wist u dat de fiets veruit het meest genoemde vervoermiddel was in de media met betrekking tot duurzame mobiliteit?
Grote Maatschappelijke Kwesties : Is het nodig dat merken zich positioneren ?
All Articles Media intelligence White Paper

Grote Maatschappelijke Kwesties : Is het nodig dat merken zich positioneren ?

Moet uw merk zich positioneren ten aanzien van belangrijke maatschappelijke kwesties?

Gaming bekeken door de lens van de media
All Articles Digital Media intelligence

Gaming bekeken door de lens van de media

Videospellen blijven een populair thema in België, ondanks het feit dat het minder onder de media-aandacht wordt gebracht!
Top 50 – The world’s most loved brands
All Articles White Paper

Top 50 – The world’s most loved brands

Vandaag de dag moeten merken meer dan ooit een manier vinden om dichter bij hun klanten te komen!
Fake News: Hoe omgaan met fake news als privépersoon?
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Fake News: Hoe omgaan met fake news als privépersoon?

Niet alleen mediaprofessionals worden geconfronteerd met grote veranderingen en nieuwe uitdagingen door groeiende informatiestromen die steeds complexer en minder controleerbaar worden.
Marketing en communicatie: noodzakelijke gegevens?
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Marketing en communicatie: noodzakelijke gegevens?

Dagelijks worden we gebombardeerd met duizenden reclameboodschappen van verschillende communicatiekanalen en vele merken. Deze laatste zijn alomtegenwoordig in onze dagelijkse omgeving, waar we ook kijken, aldus de New York Times.
Achter de schermen van Auxipress – Wie schuilt er achter uw Daily News?
Inside News

Achter de schermen van Auxipress – Wie schuilt er achter uw Daily News?

Wie schuilt er achter de verschillende beroepen bij Auxipress? In dit interview neemt Hugo Laporte, Editorial Content Coordinator – Redaction, ons mee achter de schermen van zijn job.
1 4 5 6 7 8 11
TOP