Van best practice tot revolutionaire aha-erlebnis: je vindt 't hier, op de Auxipress-blog!

PR- en communicatiebureau Comm2You keert terug naar de essentie
All Articles

PR- en communicatiebureau Comm2You keert terug naar de essentie

By Julien Robert

Onlangs kwamen Joachim Deman en Arno Creve bij ons op bezoek. We hadden het over hun boutique PR- en communicatiebureau, AI en de essentie van journalistieke PR.
Lees meer
Grote maatschappelijke kwesties : Interview met Catherine Bals – Proximus
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Grote maatschappelijke kwesties : Interview met Catherine Bals – Proximus

Interview met Catherine Bals, Sustainability Department Lead bij Proximus, een Belgische telecomoperator, en al meer dan 20 jaar werkzaam binnen de groep.
Grote maatschappelijke kwesties : Interview met Anne-Clotilde Picot – IKEA
Media intelligence All Articles Marketing and communication

Grote maatschappelijke kwesties : Interview met Anne-Clotilde Picot – IKEA

Interview met Anne-Clotilde Picot, Country People & Culture Manager bij Ikea, het internationale meubelmerk dat design en comfort samenbrengt tegen betaalbare prijzen voor mensen over de hele wereld.
Grote maatschappelijke kwesties : Interview met Andrea Catellani
Marketing and communication Media intelligence All Articles

Grote maatschappelijke kwesties : Interview met Andrea Catellani

Interview met Andrea Catellani, professor Communicatie aan de UCLouvain en voorzitter van de jury van de Master in Communicatie.
Black Friday: Overconsumptie of een kans om niet te missen?!
All Articles Marketing and communication Digital

Black Friday: Overconsumptie of een kans om niet te missen?!

Black Friday vindt elk jaar plaats op de laatste vrijdag van november, net na Thanksgiving. Bij deze gelegenheid maken zowel grote als kleine detailhandelaren van de gelegenheid gebruik om hun verkoop te stimuleren.
Media-rapport 2022
Inside News Marketing and communication Media intelligence

Media-rapport 2022

Heeft uw merk aan zichtbaarheid gewonnen in 2022? Waar bevindt uw merk zich ten opzichte van de concurrentie?
Waarom is media monitoring zo belangrijk voor uw merk?
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Waarom is media monitoring zo belangrijk voor uw merk?

Tegenwoordig heeft een merk zijn eigen media-aanwezigheid. Of het nu consumenten, commentatoren of zelfs opinieleiders zijn, zijn er veel mensen die publiekelijk over uw bedrijf zouden kunnen praten: het is daarom essentieel voor merken om te leren hoe ze hun imago kunnen beheren. Daarom letten een groot aantal bedrijven heel hard op hun aanwezigheid in de media en de perceptie hiervan. De redenen voor deze monitoring zijn meervoudig en goed gedefinieerd, hier zijn ze.
Wees op de hoogte, voor iedereen anders: Waarom is het essentieel voor merken?
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Wees op de hoogte, voor iedereen anders: Waarom is het essentieel voor merken?

Vandaag de dag is het van essentieel belang om geïnformeerd te worden over wat er om ons heen gebeurt, zowel op nationaal als op internationaal niveau, en nog belangrijker voor bedrijven die aanwezig en efficiënt willen zijn op de markt, met een doel in gedachten: competitief blijven.
Rapport over Alternatieve Mobiliteit
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Rapport over Alternatieve Mobiliteit

Wist u dat de fiets veruit het meest genoemde vervoermiddel was in de media met betrekking tot duurzame mobiliteit?
Grote Maatschappelijke Kwesties : Is het nodig dat merken zich positioneren ?
All Articles Media intelligence White Paper

Grote Maatschappelijke Kwesties : Is het nodig dat merken zich positioneren ?

Moet uw merk zich positioneren ten aanzien van belangrijke maatschappelijke kwesties?

Gaming bekeken door de lens van de media
All Articles Media intelligence Digital

Gaming bekeken door de lens van de media

Videospellen blijven een populair thema in België, ondanks het feit dat het minder onder de media-aandacht wordt gebracht!
1 2 3 4 5 6 9
TOP