Van best practice tot revolutionaire aha-erlebnis: je vindt 't hier, op de Auxipress-blog!

PR- en communicatiebureau Comm2You keert terug naar de essentie
All Articles

PR- en communicatiebureau Comm2You keert terug naar de essentie

By Julien Robert

Onlangs kwamen Joachim Deman en Arno Creve bij ons op bezoek. We hadden het over hun boutique PR- en communicatiebureau, AI en de essentie van journalistieke PR.
Lees meer
Top 50 – The world’s most loved brands
All Articles White Paper

Top 50 – The world’s most loved brands

Vandaag de dag moeten merken meer dan ooit een manier vinden om dichter bij hun klanten te komen!
Fake News: Hoe omgaan met fake news als privépersoon?
Media intelligence All Articles Marketing and communication

Fake News: Hoe omgaan met fake news als privépersoon?

Niet alleen media professionals worden geconfronteerd met grote wijzigingen en nieuwe uitdagingen die samenhangen met groeiende informatiestromen die steeds complexer en minder controleerbaar worden.
Marketing en communicatie: noodzakelijke gegevens?
All Articles Marketing and communication Media intelligence

Marketing en communicatie: noodzakelijke gegevens?

Dagelijks worden we gebombardeerd met duizenden reclameboodschappen van verschillende communicatiekanalen en vele merken. Deze laatste zijn alomtegenwoordig in onze dagelijkse omgeving, waar we ook kijken, aldus de New York Times.
Achter de schermen van Auxipress – Wie schuilt er achter uw Daily News?
Inside News

Achter de schermen van Auxipress – Wie schuilt er achter uw Daily News?

Wie schuilt er achter de verschillende beroepen bij Auxipress? In dit interview neemt Hugo Laporte, Editorial Content Coordinator – Redaction, ons mee achter de schermen van zijn job.
Auxipress-barometer – Belgische sporters in de media
All Articles Media intelligence Digital

Auxipress-barometer – Belgische sporters in de media

Ontdek de Auxipress-barometer, powered by Free Insights, uw gratis newsjacking tool.
Interview met Eponine, de maker van de “epobertemes” account
All Articles Sucess Story Social Media

Interview met Eponine, de maker van de “epobertemes” account

De juiste influencer vinden is tegenwoordig heel belangrijk in de communicatie van een merk.
De radio, het medium zonder grenzen
All Articles Digital

De radio, het medium zonder grenzen

Volgens een enquête uitgevoerd door de CSA (Conseil Supérieur de l'Audiovisuel) bezit 99% van de Belgen een medium waarmee zij naar de radio kunnen luisteren. Dit maakt van de radio het toegankelijke medium bij uitstek. Voor de meeste luisteraars is de radio in 2022 nog steeds een vertrouwd medium, en de technologie ervan is in de loop der jaren blijven evolueren. Hoe slaagt de radio er nog steeds in om zichzelf opnieuw uit te vinden? Hoe past het zich aan aan luisteraars die veeleisender en onvoorspelbaarder zijn geworden in hun luistergewoontes?      
Auxipress-barometer – Belgische merken in de media
Topic targeting report

Auxipress-barometer – Belgische merken in de media

Ontdek de Auxipress-barometer, powered by Free Insights, uw gratis newsjacking tool.
Eco-influencers, de verdedigers van de ecologie
All Articles Social Media Marketing and communication

Eco-influencers, de verdedigers van de ecologie

Het ecologische vraagstuk is vandaag de dag alomtegenwoordig in de maatschappij. Op sociale netwerken zijn toegewijde eco-influencers aan het werk, met een educatieve aanpak. Zijn zij de nieuwe woordvoerders van de milieuproblemen? Dat is wel wat ze willen, door hun publiek te sensibiliseren. Laat ons die “groene” influencers even van naderbij bekijken…
Is influencer marketing relevant voor B2B?
Social Media Marketing and communication

Is influencer marketing relevant voor B2B?

B2C adverteerders verkiezen al jaren influencer marketing om reclame te maken. Maar wat als een merk andere bedrijven als klanten heeft? B2B influencers bestaan ook, en de markt bloeit volop!
1 3 4 5 6 7 9
TOP