Van best practice tot revolutionaire aha-erlebnis: je vindt 't hier, op de Auxipress-blog!

Universiteiten: Vijf essentiële PR-strategieën om de beste studenten aan te trekken
All Articles

Universiteiten: Vijf essentiële PR-strategieën om de beste studenten aan te trekken

By Julien Robert

Hoe trek je de knapste koppen aan en bouw je tegelijkertijd vruchtbare samenwerkingen op met bedrijven? Dat is dé uitdaging voor Belgische universiteiten, vooral in de huidige zeer competitieve arbeidsmarkt, waar talent steeds schaarser wordt.

In dit artikel nemen we de vijf belangrijkste strategieën onder de loep waarmee Belgische universiteiten hun PR-kunnen versterken, vanuit Media Intelligence als analytisch perspectief.
Lees meer
Auxipress – Uw informatie op uw vingertoppen
News and trends

Auxipress – Uw informatie op uw vingertoppen

Onder de verschillende nieuwigheden die Auxipress deze herfst zal aanbieden, is er ook een nieuwe versie van de AuxiAlert-smartphone-applicatie.
Ontdek ons team, onze bureaus en nog veel meer in onze nieuwe video
Inside News

Ontdek ons team, onze bureaus en nog veel meer in onze nieuwe video

Auxipress, de specialist in mediamonitoring en data-analyse, wordt 100 jaar in 2019. Achter de massa gegevens die we dagelijks verwerken, staat het menselijke aspect centraal! Dankzij ieders expertise in en passie voor de mediawereld is de samenwerking tussen de verschillende teams intens en verrijkend. Auxipress is meer dan een bedrijf, het is een grote familie waar collega’s elke dag geschiedenis schrijven en waar de klant centraal staat. Kom meer te weten over de Auxipress-waarden en ontdek wie we zijn in dit filmpje.
Waarom filmpjes maken voor uw bedrijf?
Digital

Waarom filmpjes maken voor uw bedrijf?

Auxipress sprak met Olivier Juprelle, een Belgische zanger en componist, maar ook een gepassioneerd video-professional. Als vakspecialist lichtte hij ons het medium toe dat in 2017 het krachtigste en meest doeltreffende wapen in de digitale arena is geworden.
Nieuwe technologieën: Wat is hun imago in de media en hoe denkt de publieke opinie erover?
Marketing and communication News and trends

Nieuwe technologieën: Wat is hun imago in de media en hoe denkt de publieke opinie erover?

Nieuwe technologieën zijn steeds meer aanwezig in de media en hun invloed neemt toe. Ze worden gepromoot in de media en de meningen erover lopen uiteen.
Sponsoring: Wat zijn de voordelen en hoe kan je de impact meten ?
Marketing and communication

Sponsoring: Wat zijn de voordelen en hoe kan je de impact meten ?

Als sponsor kan u de zichtbaarheid van uw merk een boost geven. Het analyseren van de impact van uw sponsoring kan echter een complex gegeven lijken. Ontdek hoe u dankzij onze media analyse-oplossingen de resultaten van uw sponsoring kan meten?
Auxipress, partner van B19
Inside News

Auxipress, partner van B19

Aan het begin van dit nieuwe jaar is Auxipress verheugd om een partnership aan te kondigen met business club B19: een kleurrijke, maar vooral inspirerende samenwerking!
Auxipress was op het CES in Las Vegas!
Inside News

Auxipress was op het CES in Las Vegas!

Uw analyses zijn beschikbaar op Uniq!
All Articles Inside News Marketing and communication

Uw analyses zijn beschikbaar op Uniq!

Nieuw bij Uniq! Uw analyses zijn nu ook beschikbaar op het platform.
Uw analyses zijn beschikbaar op Uniq!
Inside News

Uw analyses zijn beschikbaar op Uniq!

Nieuw bij Uniq! Uw analyses zijn nu ook beschikbaar op het platform.
Auxipress volgt de sociale media-‘buzz’ op de voet
Social Media

Auxipress volgt de sociale media-‘buzz’ op de voet

Feit: sociale media zijn alomtegenwoordig en ze zijn nog steeds aan een opmars bezig. Om u een idee te geven van de omvang ervan: 3,419 miljard mensen zijn vandaag actief op het internet en 2,307 miljard mensen gebruiken sociale media, wat neerkomt op 31% van de wereldbevolking. Indrukwekkende cijfers die het toenemende belang van de sociale netwerken in ons dagelijks leven illustreren.
1 13 14 15 16 17
TOP